TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GrÃ¥? Mr2 Mk2 i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#176555  av KK-ma70

Grå US mr2 Turbo. Eieren har vist nettopp flyttet ned hit. Tror ikke han er registrert hær inne ennå. Han dukket plutselig opp på streetmeeten på lørdag

#176593  av Fantare

hyyyyl bare meg med NA snart :evil:

#177631  av tRj

kjenner han som har den bilen.han har importert den fra usa i fjor, men har ikke fådd skilt på den her i vadsø pga vanskelig biltilsyn :evil: mulig han har det nå?
svigerbrorn min kjørte den ned dit for en ukes tid sidn.. kul bil! :D

#177645  av KK-ma70

tRj skrev:kjenner han som har den bilen.han har importert den fra usa i fjor, men har ikke fådd skilt på den her i vadsø pga vanskelig biltilsyn :evil: mulig han har det nå?
svigerbrorn min kjørte den ned dit for en ukes tid sidn.. kul bil! :D
Tror han har hatt skilt på den før, men avskiltet pga militærtjeneste.

#177647  av Sven

Fantare skrev:hyyyyl bare meg med NA snart :evil:
neida, meg også :(

#177664  av tRj

stemmer at han har vært i militæret,så han hadde vel ikke så veldig brukt for den da.. men biltilsynet i vadsø ville ikke godkjenne den siden den var importert,nermeste plass han kunne gjøre det var i bodø og trondheim..tror jeg. et stykke å kjøre når man bor helt øst i finnmark :D
så flyttet han vel til trondheim for noen måneder sidn :)
 #178501  av Foe

Hei! Det er nok meg dere har sett rundt i tr.heim city!
Bilen er ikke registrert pga, det ikke gikk ann å få gjort det i vadsø, men skal få godkjennt og smekka skilt på så fort som mulig:)
Og om det er noen av dere som vet en som kan lakkere og montere ny front til meg, så hadde det vært veldig greit:D

Har forresten vært registrert her i noen år, men ikke vært så veldig aktiv den siste tida :wink:

#178510  av cameleon

Sven skrev:
såså... etter tre månder med turbomotor og to månder og 25 dager på verksted, så begynner nok minnene med gti å komme fram igjen skal dere se :mrgreen:

#178564  av chris

cameleon skrev:
Sven skrev:
såså... etter tre månder med turbomotor og to månder og 25 dager på verksted, så begynner nok minnene med gti å komme fram igjen skal dere se :mrgreen:
Savner ikke en skrue engang på den gamle GTi'en jeg :P