sindrejl skrev:
cameleon skrev:
Jeg tror du kommer til å bli storfornøyd med rx7'en jeg sindre Wink Men som du sikkert er klar over selv, så kommer det nok til å bli litt skruing på deg uansett Smile Biler med mye hester er jo strengt tatt mye hobbybiler da Very Happy Slik jeg ser det ( såfremt motoren er relativt orginal med kun noen få enkle mods) så tror jeg du kommer til å få en temmelig kjørbar bil. Men skal du begynne å montere turbokit osv, så havner du nok sammen med de som bor på verksted hehe Very Happy Og kjenner jeg deg rett, så er du ikke akkurat gjerrig på å spandere på bilene dine gaver Mr. Green
Men har du noen papirer på biln din? servicer som er gjort osv? For da kan du jo se hva som er gjort og ikke gjort. Finne ut hva som kanskje er på tide å skiftes i god tid før grensa at det skal ryke er der Smile
bilen står i oslo for overhaling av motor as we speak.. derfor jeg ikke har bilder. ellers er den stortsett org inntill jeg får henda på'n Wink såklart så forventer jeg skruuing.. gjelder egentlig alle litt sportslige biler Wink
angående gaver ja.. hmm.. det første jeg tenker på er veilside styling kanskje og apexi datasprut med bc kit Smile
Du blir nok ganske fornøyd med rx7, titta litt på den når jeg skulle ha bil oxo, men seff gikk jeg for toyota. Men uansett den 1,3 literen er jo helt rå, og skruinga er jo en del av sjarmen, så ikke bry deg om det de sier! Før jeg kjøpte celicaen (den er jo høyretsyrt) fikk jeg høre av alla at det var jævlig osv, men jeg spurte de om de hadde prøvd det og det hadde de ikke. så folk bør ikke utale seg før de vet FAKTA! Så STÅ på!
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6