TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gamlebilen til salgs gitt...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #177492  av CelicaTurbo

gamlebilen min til salgs gitt, dæven jeg var glad i den bilen :D Hadde 160.000 på meteret når jeg solgte den for 3 år siden, og utropsprisen har ikke sunket mye nei :lol:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1120925

#177494  av Ace

Har sett den svinse rundt her i omhenget ja :D Var ikke klar over at det var din gamle

#177504  av CelicaTurbo

ble egentlig solgt til Stavanger og deretter videresolgt til Skien fikk jeg vite for ikke så lenge siden, men aner ikke når det salget skjedde så vet ikke hvor lenge den har gått i Skien da :) Den var meget pen når jeg solgte den men hadde fått noen fete misunnelses-riper dessverre, så omlakkering var nok godt for den. Hadde lyst på MR2 Turbo men endte med Celica Turbo istedet..

#177576  av CelicaTurbo

forresten er det bilen som var grunnlaget for at ts-ogn (egentlig mr2-ogn) ble startet i det hele tatt, så kanskje jeg skal se om dere vil være med på kronerulling for å bringe bilen som startet klubben tilbake til mitt eierskap? :lol:

#177586  av aneriks

da må det en del kronerulling til hehe... for den var stiv i pris :shock:

#177592  av cameleon

aneriks skrev:da må det en del kronerulling til hehe... for den var stiv i pris :shock:
i alle fall med den km standen :shock:

Men fin bil da :D

#177612  av sleeper

jøss, den bilen ser jeg nesten hver dag.. :D :shock:

#177660  av CelicaTurbo

synes forsåvidt prisen er noe høy jeg også men kanskje eier vil hente inn igjen noen kostnader med lakkeringen, men slikt får man sjeldent noe igjen for ved salg uansett og markedet går tregt for tiden. Husker jeg solgte den alt for billig og det er tre år siden nå. Siden jeg eide bilen har sidelister og frontleppe blitt lakkert (og resten av bilen så klart), klare parklys er montert, sportseksos, felger, senking, samt at det ser ut til at baklyktene er lett sotet..

#177751  av gnmfr

Skien jo :D Må nesten ta meg en tur å se på den i morra når jeg henter min der ute da :D Prisen var søren meg litt stiv, men bilen var ihvertfall turolig fin ;) Skjønner at du likte den, har kikka litt på samma bil selv også, helt til det blei rollan da :P Men savner at det slipper på feil hjul :P

#177863  av sleeper

gnmfr skrev:Skien jo :D Må nesten ta meg en tur å se på den i morra når jeg henter min der ute da :D Prisen var søren meg litt stiv, men bilen var ihvertfall turolig fin ;) Skjønner at du likte den, har kikka litt på samma bil selv også, helt til det blei rollan da :P Men savner at det slipper på feil hjul :P
slipper på feil hjul?? riktig hjul mener du vel! :wink: