TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød CS mellom Gardermoen og Oslo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #177424  av Helmer

Kjørte forbi deg med en NSX på slep lørdag 27. i 20tia. Du veiva med armen ut vinduet! :D Jeg kom fra vålerbanen. Du la kanskje merke til en rød trans am å? Han la seg på hjul, men måtte nok bite i det sure eplet oppover bakken fra Hellerudsletta! :twisted: Jeg kjørte svart cs.

#177426  av Helmer

NSX'en blei forresten borte den å! Men han prøvde vel ikke så hardt regner jeg med..! :wink:

#177523  av sørlie

hei, det var meg :D (den røde trans amen er en camaro :D )

#177580  av Helmer

Hehe, det var det ja?! Moro var det hvertfall...men det syntes ikke han i camaroen! :D Du skulle hengt deg på du å så han virkelig hadde skjønt hva som er "ånkli" bil..!! :lol: :lol:

#177640  av sørlie

hehe :D jeg kjenner han med camaron, ble parkert :D

#177750  av Helmer

Det var no blanda følelser for´n etterpå trur jeg! Syntes sikkert det var moro å få gassa på litt, men samtidig noe surt å bli kjørt fra! :D Var no skeiv i gliset ja... :lol: Må jo få kjørt fra seg litt innimellom da! Er jo ikke lett å holde igjen etter å ha vært på gatebil akkurat... :wink: