TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#177210  av Skogheim

Hei, jeg kommer også til å prøve å kjøre imøte med dere. Satser på å møte dere en plass rundt Mosjøen, tør ikke kjøre lengre unna sivilasjonen med bilen min :? Får kanskje ordnet en annen bil da, og da er det mulig at jeg møter dere litt tidligere, er jo bare herlig å kjøre i kolonne med så mange fete biler :D

Stian

#177220  av kennethx

sindrejl skrev: skulle lenger frem for å ta bilder/video ved "norlandsporten" vi vet du :) hadde et par morsomme photos av dere som bråstopper :D
få se! Stoppet før innkjørselen jeg :D

#177233  av sindrejl

:) tror det var noen som bremsa HARDT her ja :D ligger vanvittig nært hverandre hele gjengen :D
Vedlegg
IMG_3320.jpg
IMG_3320.jpg (155.87 kiB) Vist 1118 ganger
IMG_3318.jpg
IMG_3318.jpg (167.41 kiB) Vist 1118 ganger
IMG_3316.jpg
IMG_3316.jpg (139.69 kiB) Vist 1120 ganger
IMG_3315.jpg
IMG_3315.jpg (145.99 kiB) Vist 1114 ganger
IMG_3314.jpg
IMG_3314.jpg (145.73 kiB) Vist 1115 ganger

#177251  av Tomera

Skogheim skrev:Hei, jeg kommer også til å prøve å kjøre imøte med dere. Satser på å møte dere en plass rundt Mosjøen, tør ikke kjøre lengre unna sivilasjonen med bilen min :? Får kanskje ordnet en annen bil da, og da er det mulig at jeg møter dere litt tidligere, er jo bare herlig å kjøre i kolonne med så mange fete biler :D

Stian
Vi kan jo kjøre Corollaen da vell! Den blir klar i løpet av dagen i dag! Men går girkassen igjen, havner bilen på skroten!

#177252  av kennethx

okei da, jeg kjøre pittelitt forbi innkjørselen ;)

Tror vi lå tett, vi hadde samlet feltet så filmingen av kolonnen som kom inn skulle bli tøff :)

#177340  av Skogheim

Tomera skrev:
Skogheim skrev:Hei, jeg kommer også til å prøve å kjøre imøte med dere. Satser på å møte dere en plass rundt Mosjøen, tør ikke kjøre lengre unna sivilasjonen med bilen min :? Får kanskje ordnet en annen bil da, og da er det mulig at jeg møter dere litt tidligere, er jo bare herlig å kjøre i kolonne med så mange fete biler :D

Stian
Vi kan jo kjøre Corollaen da vell! Den blir klar i løpet av dagen i dag! Men går girkassen igjen, havner bilen på skroten!
Supert! Tenkte egentlig på Lexusen, men Rolla GT går greit det :P
Når skal vi satse på å starte da?

#177416  av Tomera

Skogheim skrev:
Tomera skrev:

Stian
Supert! Tenkte egentlig på Lexusen, men Rolla GT går greit det :P
Når skal vi satse på å starte da?
Så tili som vi begge kan! Var ute å prøvde bilen i dag med ny girkasse og clutch! Ble nice jah! :D Dekkene er ankommet og blir montert i morgen!

#177439  av sindrejl

kennethx skrev:okei da, jeg kjøre pittelitt forbi innkjørselen ;)

Tror vi lå tett, vi hadde samlet feltet så filmingen av kolonnen som kom inn skulle bli tøff :)
angående filming ja.. ble jan erik ferdig med den filmen sin? :)

#177522  av oleb

Blir litt endringer i planene for oss brønnøyværinger.
Jeg lar min bil stå igjen hjemme, så kommer jeg og j.larssen i hans bil.

Vi har ikke betalt de 250kr enda for utstilling, forhåndsbetaler vi bare disse nå, så er vi sikret utstillingsplass?

Regner med at jeg som passasjer må betale 100kr for inngang. Betaler vi bare dette i porten når vi kommer?

:roll:

EDIT: grunnet jobb, kommer ikke vi før senere på kvelden på fredagen. Får vi utstillingsplass?

#177525  av oleb

kremt, skal vi se.. tror jeg la denne i feil tråd.
kopierer denne til den "offisielle" ACR-tråden.
Sorry..

#177868  av Fantare

Jeg må nokk melde pass på denne turen :?

#177878  av VeilSide

Planlegger dere stopp og sånnt på veien? Hvor lang tid tar det eventuelt fra Trondheim til ACR (eller står det sånnt på de første sidene av denne posten?)

#178038  av chris

Fantare skrev:Jeg må nokk melde pass på denne turen :?
Da går du glipp av noe ;) Men synd da :( Har fjernet deg fra lista.

#178039  av chris

VeilSide skrev:Planlegger dere stopp og sånnt på veien? Hvor lang tid tar det eventuelt fra Trondheim til ACR (eller står det sånnt på de første sidene av denne posten?)
Ja, vi planlegger stopp. Er nok mange av de som krevde røykepauser i fjor som ikke har slutta med svineriet enda :P Det blir stopp på diverse store bensinstasjoner oppover, og sikkert en stopp på Nordlandsporten som i fjor :P
Som sagt mange ganger før, er planen å ta det som en cruisingtur, og da hører pauser med :)

#178040  av chris

Som i fjor, så krymper "deltaker"-lista til kolonnen nå når det nærmer seg.. Er det flere som ikke blir med, så si i fra.. så vi slipper å vente på vedkommende på IKEA.

:)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14