TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• x antall celica'er sett i brønnøysund nÃ¥ i helga?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #176931  av w-master

Mange ifra br.sund er det som er regget her på forumet?

Mener jeg så 2 røde st182, 1 blå st182, 1 rød st202. Hilste også på eieren av en svart st185, men er usikker på om han var på forumet. Var ikke helt edru når jeg snakket med han :roll:

#176943  av j.larssen

Litt usikker på hvor mange som er registrert, men mener det går 2 blå celica st182, en rød st182, en rød st202, en rød mr2 mk1, en svart mr2 mk1 og en svart mr2 mk2. (min. :) ) Egentlig ikke værst på liten plass.
Du som var her med høyre rattet GT4?

#176991  av w-master

Jepp, var meg som var der med høyrerattet GT4 :)

#176996  av oleb

2 blå st182 ja. Den ene er min, den andre var en gammel klassekompis sin, men den har skiftet eier nå.
Den røde mkV er en at200 (kaizern)
Den røde mk6 er ikke en st202, men den med 115hk (husker ikke modellbetegnelse). Har tipset eieren om forumet, men han virket ikke så veldig interessert.
Den svarte st185 kommer vel fra sømna, nabokommunen, tror ikke han er registrert her.

Hva har du gjort i brønnøyund?

edit: den røde st182 er fra nabokommunen, vega.

#177000  av w-master

Har familie i brønnøysund. Så jeg fant ut at jeg skulle stoppe der i helga å ta meg en fest mens jeg var ute og reiste :P

#177004  av oleb

Du får si fra neste gang du kommer oppover!
Btw, hvem er du i slekt med? ("alle kjenner alle" her oppe!) ;)

#177114  av w-master

Skal rope ut her neste gang jeg skal ditet :) Søskenbarent mitt heter Tommy Fredriksen da. Han kjører en bmw....