TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra GB VÃ¥ler 2006

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#176777  av @lpher

Stiansen skrev: Må bare få si 2 ting @lpher :wink:

1. De felgene der så rett og slett knallbra ut :)
Thanx...jeg er fornøyd ihvertfall :)
Stiansen skrev: 2. Å sitte på til Are tror jeg de aller fleste kunne tenkt seg (inkludert meg! :) ) :lol:
Noe sånt MÅ oppleves engang ja :D Har kjørt endel på bane sjøl...i tillegg til også å ha vært passasjer...men det har bare vært peanuts iforohl til den turen dær! :D

#176803  av jsun

@lpher skrev:

Stiansen skrev: 2. Å sitte på til Are tror jeg de aller fleste kunne tenkt seg (inkludert meg! :) ) :lol:
Noe sånt MÅ oppleves engang ja :D Har kjørt endel på bane sjøl...i tillegg til også å ha vært passasjer...men det har bare vært peanuts iforohl til den turen dær! :D
Skjønner hva du mener etter noen runder i denne i fjor på "Japsetreffet" på rudskogen! I blant er "Drifting" mer moro enn "Spor"
Riktignok ikke Toyota da :wink:
Vedlegg
200SX.jpg
200SX.jpg (33.6 kiB) Vist 114 ganger

#176873  av Stiansen

@lpher skrev:

Det kan jeg tenke meg ja :D Syns å sitte på en liten tur til Stokvik var helt sykt jeg.. Helt sykt :D Men på bane med Are kan jeg tenke meg blir noe annet :lol:

#177100  av @lpher

Er det virkelig ingen andre som har bilder? :wink:

#177118  av grimfer

Jeg har bilder! Riktignok kun mobilkamera-bilder, men dog. Fant plutselig ut på søndag da ting begynte å roe seg litt, at jeg ikke hadde noen bilder, så i full fart ble det knipset litt her og der...
Vedlegg
Varmt i kjøredress, Are?
Varmt i kjøredress, Are?
DSC00733.JPG (182.37 kiB) Vist 123 ganger
DSC00745.JPG
DSC00745.JPG (237.45 kiB) Vist 112 ganger
Denne er utrolig lekker å kjøre. Men forferdelig kjørestilling. I alle fall for meg. Men vil jeg ha en Alfa Brera? Jepp.
Denne er utrolig lekker å kjøre. Men forferdelig kjørestilling. I alle fall for meg. Men vil jeg ha en Alfa Brera? Jepp.
DSC00754.JPG (276.46 kiB) Vist 117 ganger
TS Racing sin siste ser ganske bra ut, synes jeg
TS Racing sin siste ser ganske bra ut, synes jeg
DSC00727.JPG (227.72 kiB) Vist 112 ganger
DSC00721.JPG
DSC00721.JPG (192.93 kiB) Vist 115 ganger

#177145  av tommis

Hvem kjører den sølvfarga jdm'en med carbon panserert der da?? Noen som vet? Kan det være en svenske.....

#177161  av @lpher

tommis skrev:Hvem kjører den sølvfarga jdm'en med carbon panserert der da?? Noen som vet? Kan det være en svenske.....
Den dær hang i skjørtene på den hvite svenskregistrerte mkIV Supran hele tia...så han eieren er svensk er vel ikke umulig nei :) Begge disse bilene så ut til å ha en tilknytning til JapanAuto også...Eller? :wink:

#177172  av Carina_E

har bilder jeg å men får f..n ikke til å legge de ut... da jeg laster opp et bilde og skal begynne på neste så kommer "siden kan ikke vises".... noen som kan hjelpe meg??????

#177177  av tojo

@lpher skrev:
tommis skrev:Hvem kjører den sølvfarga jdm'en med carbon panserert der da?? Noen som vet? Kan det være en svenske.....
Den dær hang i skjørtene på den hvite svenskregistrerte mkIV Supran hele tia...så han eieren er svensk er vel ikke umulig nei :) Begge disse bilene så ut til å ha en tilknytning til JapanAuto også...Eller? :wink:
Eierne holder til på http://www.supras.nu (Riddarne crew) for å se film (oppvarming før Gatebiltreffet :D ): http://www.supras.nu/forum/showthread.p ... eadid=6547

#177188  av @lpher

Carina_E skrev:har bilder jeg å men får f..n ikke til å legge de ut... da jeg laster opp et bilde og skal begynne på neste så kommer "siden kan ikke vises".... noen som kan hjelpe meg??????
Du har PM :)