TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 mk1 artikkel

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #17520  av Hobbes

I Clasical & sports car.

#17637  av MR2turbo

Har du scanner, så vi kan få en liten preview? :) Er det i salg nå forresten?

#17644  av Hobbes

Har scanner, men befinner meg ute i fjorden. Skal se hva jeg får til når jeg kommer hjem. Men bladet finnes i Narvesen ol. for salg nå ja.

#17646  av MRQuoc

da må jeg bare få kjøpt den .. :D

den har altså gått inn i den kategorien .. :D .. snart er den veteran :D
gleder meg.. 13 år til :D :D

#17672  av Erlend

Gjelder å holde mk1ene i god stand slik at de kan få kultstatus når de blir veteranbiler! Tenk å evig kult å cruise rundt på veterantreff med en mk1 da... :)

Må få tak i det bladet snarest...

#17712  av Mr2 Mk2

Erlend skrev:Gjelder å holde mk1ene i god stand slik at de kan få kultstatus når de blir veteranbiler! Tenk å evig kult å cruise rundt på veterantreff med en mk1 da... :)
Er bare så synd at flere og flere havner på dynga,de krasjer og gidd ikke fikse dem...På tide å hente inn ett nytt lass fra ett annet land snart...

#17732  av MRQuoc

Jostein skrev:
Erlend skrev:Gjelder å holde mk1ene i god stand slik at de kan få kultstatus når de blir veteranbiler! Tenk å evig kult å cruise rundt på veterantreff med en mk1 da... :)
Er bare så synd at flere og flere havner på dynga,de krasjer og gidd ikke fikse dem...På tide å hente inn ett nytt lass fra ett annet land snart...
på tide å la entuastene eie dem alle... mener nå jeg

#17741  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:på tide å la entuastene eie dem alle... mener nå jeg
Ja det er på HØY tid!