TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det er da man føler man har kul bil... :D:D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#17631  av MRQuoc

sitter med det også .. MK3 supra..
kanskje zoome den inn 800% og sjekke?

#17635  av MR2turbo

Jeg syns at den gule celicaen på første bilde så litt rar ut bakfra, jeg.. vet ikke helt om jeg likte den så godt fra den vinkelen...;)

#17645  av MRQuoc

MR2turbo skrev:Jeg syns at den gule celicaen på første bilde så litt rar ut bakfra, jeg.. vet ikke helt om jeg likte den så godt fra den vinkelen...;)
kanskje du ikke liker hengeromper? ..lllllaaaaannnnggggeeee romper..
du liker dem kanskje litt mer faste og sprettene.. ?

#17648  av tbergstad

Jeg hadde en litt morsom opplevelse med celican i mai.. Hadde nettopp vaska bilen og skulle en turing til trondheim.. Da vi kjørte gjennom levanger havna vi bak en "råne-golf" med to blonde bimboer som lå og kjørte. Men det kunne se ut som om sjåføren av golfen så mer på bilen min i speilet,enn på veien. Så plutselig stoppa bilen foran golfen og golfen deisa inn med full kraft i ræva på den. :shock: Vi lo så mye at en stund trodde jeg at vi og skulle kræsje, men det gikk bra. :lol:

#17652  av chris

MRQ skrev:kanskje du ikke liker hengeromper? ..lllllaaaaannnnggggeeee romper..
du liker dem kanskje litt mer faste og sprettene.. ?
Jeg må nok innrømme at JEG i hvert fall foretrekker rumpene faste og spretne ja ;) hehe :D

#17655  av CelicaGT

DEn celicaen som det er bilde av ekkje det den celicaen som rod millen byggde???? 500 hk 3sgte motor med 4wd???

#17656  av chris

CelicaGT skrev: 500 hk 3sgte motor med 4wd???
:shock: :shock: ???

#17661  av chris

CelicaGT skrev:Den vart kalla "the ultimate celica"
http://www.rodmillen.com/racing/ucelica/ult_cel.htm
Hmm.. den ligna fælt bakfra ja. Men fronten ble jeg skuffa over. Jeg er kanskje sær, men den falt meg ikke i smak.. MEEEEN.. 500 hester og 4WD veier nok opp det :D

#17662  av Erlend

Det var en utrolig stygg Celica! Ser ut som en fugl forfra, og rumpa er helt uformelig... æsj. Uansett hvor mange hester den der har hadde jeg nok valgt meg den hvite Mitsu'en istedet...

RÃ¥bra historie tbergstad! :D

#17664  av chris

Erlend skrev:Det var en utrolig stygg Celica! Ser ut som en fugl forfra, og rumpa er helt uformelig... æsj. Uansett hvor mange hester den der har hadde jeg nok valgt meg den hvite Mitsu'en istedet...

RÃ¥bra historie tbergstad! :D
Ingenting å si på motoren i en 3000GT heller ;) hehe. Og de er PENE!

#17668  av Erlend

3000GT er jo rett og slett en teknologisk Tour de Force fra Mitsubishi, 4hjulstrekk, 4hjulsstyring, aktive spoilere og oh-so-many teknologiske hjelpemidler - ABS,TRC osv... Liker best biler uten så mye førerhjelp, men er jo litt moro og da 8)

#17671  av chris

Erlend skrev:3000GT er jo rett og slett en teknologisk Tour de Force fra Mitsubishi, 4hjulstrekk, 4hjulsstyring, aktive spoilere og oh-so-many teknologiske hjelpemidler - ABS,TRC osv... Liker best biler uten så mye førerhjelp, men er jo litt moro og da 8)
Fancy, men akk så kjedelig å bruke. Noen som vet hvordan man får ut sikringen til ABS'en på mr2 mk2 ?

#17684  av @lpher

CelicaGT skrev:DEn celicaen som det er bilde av ekkje det den celicaen som rod millen byggde???? 500 hk 3sgte motor med 4wd???

Stemmer det ja....
http://www.rodmillen.com/UCelica.htm
Nesten samma linken som CelicaGT la ut...yes, i know ;-)

Regner med bilen startet livet som en mk5/6 GT4....ihvertfall bunnplaten/drivverket og motoren fra den....også fikk den gen7 karoseri.

@lpher

#17689  av @lpher

Erlend skrev:3000GT er jo rett og slett en teknologisk Tour de Force fra Mitsubishi, 4hjulstrekk, 4hjulsstyring, aktive spoilere og oh-so-many teknologiske hjelpemidler - ABS,TRC osv... Liker best biler uten så mye førerhjelp, men er jo litt moro og da 8)
3000T er rå ingen tvil om det...men veldig mange biljournalister som har testet den....snakker om bilen som 'raised hell on paper' men ikke klarte 'å levere' i den virkelige verden...'to much electronic wizzardry' er ofte nevnt som en forklaring....

Men det er definitivt en rålækker bil! ;-)

Mitsu forhandleren i Trondheim har en 94 modell på lager som har stått siden den var NY!!! ..hva gir du meg da!? ;-) Snakk om 'tap på lager' ;-)

@lpher