chris skrev:Han festa over hodet ikke,var det han menteJostein skrev:Hehe rått bilde Alf..Slet den like mye med fot feste som Bambi?stoppa på et lyskryss, og sa at han har overhodet ikke feste

Er ikke veldig lett å få feste på slik is..
chris skrev:Han festa over hodet ikke,var det han menteJostein skrev:Hehe rått bilde Alf..Slet den like mye med fot feste som Bambi?stoppa på et lyskryss, og sa at han har overhodet ikke feste
Jostein skrev:Hehe rått bilde Alf..Slet den like mye med fotfeste som Bambi?Faktisk ikke...før bildet glemte jeg å slå av traction controllen...så den gikk ikke så sidelengs som jeg hadde tenkt meg
Chris skrev: Trenger ikke være is engang.. han kom kjørende opp på sida av meg før treffet på onsdag, var ganske vått på veien. han åpna vinduet når vi stoppa på et lyskryss, og sa at han har overhodet ikke feste Så da lurer jeg på hvordan det er på isStemmer nok det ja....255/40 dekk bak + regnvåt veg + lyskryss grand prix er nok ikke RWD bilenes sterke side nei
@lpher skrev: Men 'overhodet ikke feste' er nok å dra det litt langt ChrisVar dine ord![]()