TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En viss supra eier her som har gÃ¥tt pÃ¥ en smell i dag!?!?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#176139  av cameleon

Aktiv kjøring kalles det :P

#176141  av sleeper

hva skjedde?

#176142  av cameleon

Ikke vet jeg, men tipper han har vært litt uheldig når han har kjørt. :P

#176143  av Dice

Var ikke den bilen til salgs?

#176144  av sleeper

nope.. ikke hva jeg har sett ivertfall..!?

#176145  av @lpher

Dice skrev:Var ikke den bilen til salgs?
Nope, det er nok en annen bil du tenker på da ja :)

#176147  av @lpher

Are mistet all bremsekraft i 220kmt (av uviss grunn...enda)...klarte å få ned hastigheten til roughly 180kmt før svingen...og han dro rett ut i sandfella...

Det gikk verst uttover frontfanger og oljekjølern...men Are har allerede satt en kjenning på saken med å fikse den...og har funnet frem originalfangern...slik at han stiller som planlagt imorra! :)

Ikke noe morro dette da...men Are tar slike ting med en helt ufattelig ro :)

#176150  av sleeper

@lpher skrev:Are mistet all bremsekraft i 220kmt (av uviss grunn...enda)...klarte å få ned hastigheten til roughly 180kmt før svingen...og han dro rett ut i sandfella...

Det gikk verst uttover frontfanger og oljekjølern...men Are har allerede satt en kjenning på saken med å fikse den...og har funnet frem originalfangern...slik at han stiller som planlagt imorra! :)

Ikke noe morro dette da...men Are tar slike ting med en helt ufattelig ro :)
kansje vært greit og funnet ut hvorfor han mistet bremsene i 220 km\t FØR han kjører i morra da! :wink:
hvor på banen dro han av da? flaks han ikke dro rett i noen dekk.. hadde nok blitt litt mer skade da... :wink: :roll:

#176151  av @lpher

sleeper skrev: Kansje vært greit og funnet ut hvorfor han mistet bremsene i 220 km\t FØR han kjører i morra da! :wink:
Du trenger nok ikke bekymre deg for det :) Are pleier ikke gi seg før ting er iorden han :wink:
sleeper skrev: hvor på banen dro han av da? flaks han ikke dro rett i noen dekk.. hadde nok blitt litt mer skade da... :wink: :roll:
Borti svingen etter pit-strekket...etter som jeg forsto på Are...

#176152  av sleeper

er det ikke masse dekkstabler etter depostrekket da?

#176163  av @lpher

sleeper skrev:er det ikke masse dekkstabler etter depostrekket da?
Da var det nok jeg som missforsto Are...skal høre med'n når'n kommer hjem :) Bilen er foresten fixa nå! :D

#176167  av Stiansen

Bilde

Bilde av bilen etter uhellet :wink:

#176175  av @lpher

Var etter langstrekket selvfølgelig... :wink: Er vel eneste plassen man kan få slike hastigheter det vel...

#176177  av sleeper

flaks han hadde plog forran da! eller så hadde han vel gått i dekkstablen! :wink: :lol: