TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Klistra pÃ¥ foliemerkene i dag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#17497  av MR2turbo

he he.. takketakk ;) Merkene passet godt syns jeg :D

#17498  av chris

MR2turbo skrev:he he.. takketakk ;) Merkene passet godt syns jeg :D
Jada, gjorde seg fint der nede, siden du har sideskjørt :)

#17514  av CelicaTurbo

passet flott med merkene der nede på din bil ja, de ble synlige men samtidig diskret :)

#17539  av @lpher

MR2turbo skrev:he he :lol: :mrgreen:

Jeg fikk satt på merkene i går kveld jeg.. tok noen bilder utenfor jobb i dag :) syns at resultatet ble bra, jeg.. men som andre her var jeg nødt til å pirke på alle de "runde" bokstavene.. ;) Tror kansje at det har noe med temperaturen å gjøre.. prøvde ikke å varme dem..

WOW!! ...Ble skikkelig classy det dær! ,-)

@lpher

#17544  av erling

Jostein skrev: jomen sa jeg svamp!!Ser ut som du leker med maskingevær!
Høhø.. :D Ser ut som han skal til å straffe 2'en sin.. :D

Har enda ikke somla meg til å henge på disse merkene jeg. Skal "ta et møte på det" nå tenker jeg.. :wink:

#17569  av kennethx

Var ute hos Kristian i dag, og da tok han noen bilder av ts-ogn merkene på bilen min....Legger du ut Kristian?

#17586  av erling

Hepp. Da var de installert. Det var samme problemene selv om merkene holdt romtemperatur. Men ikke noe å grine over selvfølgelig. :wink: Fikk tatt et par elendige bilder av en skitten bil. :wink:
Vedlegg
Bilde 006-2.jpg
Bilde 006-2.jpg (55.5 kiB) Vist 602 ganger
Bilde 002-2.jpg
Bilde 002-2.jpg (49.01 kiB) Vist 602 ganger

#17588  av chris

Gøy å se bilder hvor personen gjenspeiler seg i vinduet :D :D

Nei, stilig det der Erling :)

#17589  av erling

Hehe, japp.. :D Heftig skreving med knærne i speilbildet på lakken ser jeg nå.. :D hoho.. :D Legg også merke til kaffekruset der.. -En viktig essens mens det jobbes. Bilde

#17596  av Mr2 Mk2

erling skrev:Legg også merke til kaffekruset der.. -En viktig essens mens det jobbes.
Hehe TRUE TRUE!Tok seg bra ut det der..ikke skrevingen asså men klistremerkene :D

#17638  av MR2turbo

Så skikkelig bra ut å ha de på ruta og Ering :)
Godt å se at det ikke bare er meg som bærer med meg kaffekoppen eller andre drikkesaker når jeg jobber :mrgreen:

#17653  av chris

MR2turbo skrev:Så skikkelig bra ut å ha de på ruta og Ering :)
Godt å se at det ikke bare er meg som bærer med meg kaffekoppen eller andre drikkesaker når jeg jobber :mrgreen:
Hehe. gudene vet hva han har blanda oppi kaffen :mrgreen:

#17680  av @lpher

chris skrev: Hehe. gudene vet hva han har blanda oppi kaffen :mrgreen:

Ikke godt å si....med den skrevinga dær da ;-)

MEN...jeg likte plasseringa av merkene Erling....nice and subtle ;-)

@lpher

#17683  av Erlend

Blir fint med litt klistremerker, biler ser mye mer sportslig da :) Når det ikke overdrives såklart... Erling sin plassering ble veldig pent!

Markus, bilen din er helt rå nå! Ser ikke noe som ødelegger jeg! Nypolert? :)

#17715  av Mr2 Mk2

Hvordan er det visst man av en eller annen merkelig grunn vil ta av igjen merkene?Noe håp for å klare det uten å ta knekken på bilen?