TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGM?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#17568  av kennethx

Kondolerer, trist å høre.

#17572  av CelicaTurbo

uff, meget synd det der :(

#17579  av Dalan

Uff, den der er lei.. :(

Men det er bare å gjøre det beste ut av det!
Det går nok bra :)

#17585  av erling

Får håpe dere slipper å oppleve det flere ganger da, Jan-Erik.. Er nok en påkjenning vil jeg tro. :?

#17587  av Mr2 Mk2

Uff kondolerer så mye :(

#17611  av mk1 black limited

Så trist... Føler med dere.

#17634  av MR2turbo

..Trist :cry: Kondolerer...

#17746  av jan-erik

Tusen takk til alle for omtanken. Vi har fått veldig mye god støtte, og ser lysere på tingene nå. :D

Gleder meg til å få litt tid igjen til å følge litt mer på forumet her. Ser at det har skjedd litt, blant annet har dere fått foliemerkene. Ble skikkelig bra på de bilene jeg har sett bilde av, så må nok få bestilt meg noen jeg også :-)

#17758  av CelicaTurbo

det skal bli bra å få deg tilbake også, du er jo en av de mer aktive :)

#17789  av chris

jan-erik skrev:Tusen takk til alle for omtanken. Vi har fått veldig mye god støtte, og ser lysere på tingene nå. :D

Gleder meg til å få litt tid igjen til å følge litt mer på forumet her. Ser at det har skjedd litt, blant annet har dere fått foliemerkene. Ble skikkelig bra på de bilene jeg har sett bilde av, så må nok få bestilt meg noen jeg også :-)
Det er bra dere får omtanke, og at dere takler dette bra.

Er mye som skjer ja. husk å trykk inn svar ang treffet til våren, hvis du ikke allerede har gjort det ;)

#17793  av Christian

Auda, kondolerer jeg og....lurte litt på hvorfor jeg ikke så deg i helga ja...

#17873  av MR2turbo

jan-erik skrev:Tusen takk til alle for omtanken. Vi har fått veldig mye god støtte, og ser lysere på tingene nå. :D

Glad for å høre at det går bedre :)
Det er jo masse trafikk her på forumet, så om man har en ledig kveld er det jo alltid no nytt å lese ;)
Og TS-ogn merkene gjør seg nok godt på din bil og ;)