doffy skrev:Jeg var ute for en liknende situasjon en gang de stod ved en bensinstasjon her. der er det to innkjørsler et stykke fra hverandre, jeg skulle inn på bensinstasjonen og kjørte inn første innkjørsel, men da jeg kom ned på stasjonen, gjorde det jeg skulle og skulle kjøre ut den andre innkjørselen der de stod og stoppet folk kom de bort til meg og spurte om jeg prøvde å komme meg unna noe?! Jeg sa alt som det var, men alikevel; Frem med lappen, og de kom gående med alkotesteren og spurte meg om alt hva jeg gjorde og om jeg hadde kun drukket cola osv osv.Kan vedde ganske mye penge på at dt var tore lort som var denne eldre ''hyggelige'' konstabelen
Men hvor dum kan de tro at jeg er??? prøver å komme unna en kontroll ved å kjøre inn en innkjørsel tidligere og kjøre ut den samme innkjørselen de står og vinker folk inn? Prøvde å forklare det til den eldre "hyggelige" konstabelen, men neida, han skjønte ingenting![]()
![]()
Kan lure på om de har for lite å gjøre til og med når de godter seg med å skrive ut bøter

Rolig å avbalansert, der har du meg