TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Klistra pÃ¥ foliemerkene i dag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#17404  av MRQuoc

kennethx skrev:
Ellers er jeg spent på første maskin vask...holder merkene på dørene da?
wtf.. MASKINVASK?!!! you bloody raper!! :shock: :shock: :P :P

#17406  av kennethx

LOL! Har ikke tid til å tulle med sånn gnikking og gnukking. Maskinvask tar 5 min. Med lakken min så er det heller ikke så nøye, for den er stygg uansett. Hellakkering til neste år :)

#17409  av erling

MRQ skrev:
wtf.. MASKINVASK?!!! you bloody raper!! :shock: :shock: :P :P
Hehe.. Tenkte det samme.. :D:D Men ikke gjør det med den nye lakken da, Kenneth.. :) Da blir vi leie oss.. :cry: :D

#17413  av kennethx

Spørst om jeg ikke blir litt mer skeptisk til maskin vask med nylakkert bil ja. Da blir det vel statoil selvvask eller noe sånt kansje...

#17414  av MRQuoc

tar det foran hageslangen .. egen vaskeplass for bilene her :D

#17418  av kennethx

Sånne muligheter har jeg ikke da borettslaget sendte ut skriv om at det var forbudt å vaske bilene utenfor blokken!

#17420  av MRQuoc

hehe , vel... slike problemer har ikke jeg :D .. da skjønner jeg det godt at du lar bilen bli voldtatt av en sinnsyk gal maskin .. rister og dytter ... og tilslutt får nok av deg og sparker av speilet .. hva syns om de skrekkscenene der?! :D

#17421  av Bjørni

De merkene som du CelicaTurbo fikk, var ikke det noen prøver?
I så tilfelle så forstår jeg at dine funket fint, selvfølgelig er firmaet nøye med å sende ut bra prøver...
Har ikke satt på mine enda, men bilder kommer når det slutter å regne :roll:

#17424  av CelicaTurbo

bjørni: merket jeg fikk tilsendt hadde jo faktisk en produksjonsskade så mer nøye tviler jeg på at dem var. Og som jeg har fortalt har jeg også prøvd et vilkårlig merke her og der delte papirene seg helt flott uten at noenting hang feil igjen.. mulig at dette er pga at merkene har lagt i romtemp? :)

#17433  av chris

Steike!!! Vaske bil i maskin da gitt!! hehe. Sick !! :D Voldtekt!!! *hyle og skrike og hoppe opp og ned*

Etter det jeg har fått høre, har bilen min aldri vært i en maskinvask med børster. Og jeg følger den der. har aldri vaska i maskin. Kun selvvask, med svamp og såpe og masse vann ;)

#17436  av chris

CelicaTurbo skrev:bjørni: merket jeg fikk tilsendt hadde jo faktisk en produksjonsskade så mer nøye tviler jeg på at dem var. Og som jeg har fortalt har jeg også prøvd et vilkårlig merke her og der delte papirene seg helt flott uten at noenting hang feil igjen.. mulig at dette er pga at merkene har lagt i romtemp? :)
Merkene mine lå ute i bilen over natta.. mulig dette ikke var spesielt gunstig. kanskje jeg skulle varmet de opp først ?

#17445  av Mr2 Mk2

chris skrev:Kun selvvask, med svamp og såpe og masse vann ;)
jomen sa jeg svamp!!Ser ut som du leker med maskingevær!
Vedlegg
og her har han akkurat prøvd å riva av viskerne,med mindre hell..Og som du kan se trekke han armen tilbake,for så å gi ruten en skikkelig trøkk med spyleren..
og her har han akkurat prøvd å riva av viskerne,med mindre hell..Og som du kan se trekke han armen tilbake,for så å gi ruten en skikkelig trøkk med spyleren..
014.jpg (69.78 kiB) Vist 601 ganger
se hvor sint han ser ut!
se hvor sint han ser ut!
010.jpg (92.5 kiB) Vist 601 ganger

#17451  av chris

Bilde

Hehehehe!!!! Bilde

-EDIT-

Forresten , det der var bare forhåndsspylinga med såpe+høytrykk. Vaska med svamp etterpå ;) :D

#17485  av MR2turbo

he he :lol: :mrgreen:

Jeg fikk satt på merkene i går kveld jeg.. tok noen bilder utenfor jobb i dag :) syns at resultatet ble bra, jeg.. men som andre her var jeg nødt til å pirke på alle de "runde" bokstavene.. ;) Tror kansje at det har noe med temperaturen å gjøre.. prøvde ikke å varme dem..
Vedlegg
enda en oversikt.. klarte ikke å la vær å ta litt flere bilder når jeg først var i gang ;)
enda en oversikt.. klarte ikke å la vær å ta litt flere bilder når jeg først var i gang ;)
merker3.jpg (111.47 kiB) Vist 592 ganger
oversikt
oversikt
merker2.jpg (120.27 kiB) Vist 592 ganger
En liten closeup ;)
En liten closeup ;)
merker1.jpg (125.46 kiB) Vist 592 ganger

#17486  av chris

Den er så rå den bilen der, at jeg blir helt svimmel ...