TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kjenner til denne?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #174281  av Andy_Celica

Titta på litt bilder fra gatebil 2002 og fant denne
Vedlegg
supra
supra
_lpher2_109.jpg (38.76 kiB) Vist 420 ganger
Sist redigert av Andy_Celica den 18 mai 2006 23:01, redigert 1 gang totalt.

#174333  av jumbo

Hint: Tittelen på bildet

(og er forresten litt greit å maskere skiltnummer før man legger ut bilder... selv om det i og for seg er Gatebil sin feil i dette tilfellet)

#174336  av Andy_Celica

jumbo skrev:Hint: Tittelen på bildet

(og er forresten litt greit å maskere skiltnummer før man legger ut bilder... selv om det i og for seg er Gatebil sin feil i dette tilfellet)
var jeg som lagra bildet med tittelen @lpher pga jeg trodde det var hans bil!

#174348  av jumbo

lol ok

Ligner uansett bilen hans, gjør det ikke? Er vel ikke så altfor mange koksgrå Supraer i landet?

#174355  av Andreazz

jumbo skrev:lol ok

Ligner uansett bilen hans, gjør det ikke? Er vel ikke så altfor mange koksgrå Supraer i landet?
Mjaa..skeptisk.. :lol:
Han har Euro-spec, med andre ord hans supra har scoop på panseret :wink:

#174450  av lexusmann

jumbo skrev:Hint: Tittelen på bildet

Hvordan gjør man det, jumbo? Har et par bilder av rollan som jeg tenkte å legge ut her...men så var det det med skiltene...

#174452  av aneriks

visk det vekk i paint

#174733  av @lpher

Det er nok en sort us-spec supra det dær ja :) Har VELDIG lite info om denne fremdeles...på tross av at det er en av de første supra'ene jeg etterlyste info om da jeg begynte på lista i 2003 :)

Bilen har muligens tillholdssted i...eller i nærheten av...Hokksund...93-97 mod. som er importert fra Kanada...and thats all i have :)