TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Politiet.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #174180  av Andy_Celica

Sist uke var det en kontroll i nærheten av meg, da jeg så dette kjørte jeg inn på en gangsti og kjørt på den til jeg svinget av og kjørte da en annen vei hjem.

Idag fikk jeg en sms av politite og ba meg at kontak med de så fort som mulig angåenede denne hendelsen, De kan umulig ha sett at det var jeg som kjørte, men alikevel får jeg denne sms!

Hva skal jeg gjøre? ringe de opp og nekte at det var jeg som kjørte, kan de da si noè?

#174181  av Andy_Celica

Jeg bør kanskje legge til at jeg kjørte bilen til fattern som oxo er registrert på han.

#174185  av Larsen

politiet sender ikke sms etter hva jeg vet...

#174186  av cameleon

Om du fikk ei melding av de, så er det jo ganske opplyst at de har sett deg da :P De sender jo ikke slike meldinger ut til folk sånn i hytt og pine :lol:

Det du kan si var at det ikke var du som kjørte denne kvelden og at du nekter å angi "vennen" din. Så lenge de ikke har beviser for at det var du/"vennen" som kjørte så har de heller ingenting å ta deg/"vennen" for heller.

Dog om de har beviser for at det var deg, så får du bare ta det som det kommer :wink:
Sist redigert av cameleon den 18 mai 2006 17:01, redigert 1 gang totalt.

#174187  av sleeper

hehe.. har du fortalt dette til noen kammerater?? du kan nok regne med at det er noen som sitter og har det veldig morsomt nå... (foresten: hvilken nummer ble det sendt fra?

#174188  av Andy_Celica

Da vet jeg ikke. Må høre om det er noen som har køddet med meg. Men det står at det er fra nr 02800!

#174189  av cameleon

sleeper skrev:hehe.. har du fortalt dette til noen kammerater?? du kan nok regne med at det er noen som sitter og har det veldig morsomt nå... (foresten: hvilken nummer ble det sendt fra?
Faen jeg satt AKKURAT å tenkte på nøyaktig det samme :lol: :lol:

#174191  av cameleon

Andy_Celica skrev:Da vet jeg ikke. Må høre om det er noen som har køddet med meg. Men det står at det er fra nr 02800!
02800 er politiets landsdekkende nummer :P

#174192  av sleeper

foresten: hvis bilen er registrert på faren din så ring han og spør om han har blitt kontaktet av de og om han har sagt at du kjørte den den dagen!?
de vil jo altid ta kontakt med den som bilen er registert på først.... de har da ingen måte og finne ut hvem det var som kjørte den bare ved og se en bil... :wink:

#174193  av mr.two

Når begynte politiet å bruke sms ? Bare blås i hele meldingen og ikke ta kontakt, de kan jo heller ikke bevise at du har mottatt og lest denne meldingen, derfor er det jo kanskje også sannsynlig at de ikke bruker denne formen for oppsøkning og at det er en du har fortalt det til som bøller med deg.

#174194  av Andy_Celica

Ja ringte han nå og de hadde ikke ringt han. og brått ringet en kompis som viste om dette, og han fiska etter noe, og brått så sa atn at han hadde funnet et sted på nettet der han kunne skrive sånn. å skal drepe han når jeg kommer hjem, BLE SYKT NERVØS jeg!

#174196  av sleeper

:lol: :lol:

hehe...det var for mye som ikke stemte helt der ja... :D

#174198  av Andy_Celica

Ja når jeg tenker over det hadde de sikkert ikke skrevet en sms! :oops:

#174206  av dca

haha...var det første jeg tenkte på...

#174208  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:Ja ringte han nå og de hadde ikke ringt han. og brått ringet en kompis som viste om dette, og han fiska etter noe, og brått så sa atn at han hadde funnet et sted på nettet der han kunne skrive sånn. å skal drepe han når jeg kommer hjem, BLE SYKT NERVØS jeg!
Kult!!! hehe... hvor var dette igjen du? :D