TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• drag pÃ¥ eikÃ¥s pÃ¥ lørdag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #173264  av TOYPARTS

Jaa
Da var årets første drag over på Eikås og jeg må si meg veldig fornøyd etter at det tidligere i uken spøkte fælt om å kunne delta i det hele tatt, var uheldig å ødelegge trd sperren min under mapping på onsdag, men monterte på en original og kjørte med 0,8kg i trykk, justerte senere på dagen opp til 1,05kg.

på 0,8kg kjørte jeg 9,8 og 138km/h
på 1,05 kjørte jeg 8,9 og 149 km/h

Var stort sett fornøyd med dagen bortsett fra regnet på slutten av dagen.

Motoren er mappet opp til 1,55kg så jeg gleder meg til å kjøre på 402meter på Gardemoen med den, får trd sperren opp å gå igjen sent i uken så da er jeg klar :D :D gleder meg som en unge til det, hehehe

Christian kjørt med mr2 og kjørte imponerende tider, skal ikke si det sikkert men mener det var 8,5 og 132km/h

Og Kenneth som rødlyktet :shock: :shock: i finalen :roll: :roll:

#173280  av GT_rider

Det var bra tider ja.:) Syns det så ut som det gikk litt seinere med deg utpå der enn hva de faktiske tidene viser..jeg trenger visst briller :lol: :wink:
Hvilken plass endte du på totalt da?

Synd med kenneth sin finale ja :?

#173288  av daniel

eg fikk ikkje med meg finalen eg.. glemte paraplyen hjemme. siden kenneth rødlyktet, var det arve rong i sin sierra rs500 som vant då??

#173290  av CelicaTurbo

Meget fin hastighet det der da, spesiellt med tanke på at du stilte med handikap med lavere trykk og orginal diff :)

#173308  av kennethx

daniel skrev:eg fikk ikkje med meg finalen eg.. glemte paraplyen hjemme. siden kenneth rødlyktet, var det arve rong i sin sierra rs500 som vant då??
Arve kjørte badboys ;) og vant enkelt på det våte føret.

Jeg kjørte street, og tapte som sagt finalen når jeg rødlyktet :evil: :evil: :evil:

#173316  av sleeper

må si det lover bra for resten av sesongen.. 149 på 1.05 kg trykk er meget bra!
når kommer du bortover til gardemoen da? endag på stripen? right on?

#173353  av TOYPARTS

sleeper skrev:må si det lover bra for resten av sesongen.. 149 på 1.05 kg trykk er meget bra!
når kommer du bortover til gardemoen da? endag på stripen? right on?
Ja var planen det ja, kommer nok bort å kjører der ja, da med 1,5kg trykk og skikkelig sperre

#173374  av Christian

Var en artig dag, drag er morro :D

Endte opp med 8.866 sek og 132,7km/t som beste tid. 60feet på 2,170 og en reaksjonstid som vi ikke snakker høyt om :oops:
Det er mye å hente i starten, men er godt fornøyd, siden det var første forsøk.

Det var artig å treffe bergensgjengen igjen, takk for lånet av hjelm og oppbevaringsplass :)

#173414  av Dice

Du kan jo teste bilen ut og gjøre de siste justeringer før gardemoen. Første helgen i Juni er det jo arrangement på Valle i Setesdal. Både 201 og 402 meter på skikkelig preppet bane.

#173421  av TOYPARTS

Dice skrev:Du kan jo teste bilen ut og gjøre de siste justeringer før gardemoen. Første helgen i Juni er det jo arrangement på Valle i Setesdal. Både 201 og 402 meter på skikkelig preppet bane.
Jepp men det skjer veldig mye den helgen, det er både valle, gardemoen og dhb i danmark, kunne tenkt meg til danmark en tur

#173428  av Mr2 Mk2

stjelt fra evo sine sider :
Vedlegg
IMG_0627a a(Custom).jpg
IMG_0627a a(Custom).jpg (102.67 kiB) Vist 243 ganger
IMG_0153 (Custom).jpg
IMG_0153 (Custom).jpg (109.79 kiB) Vist 234 ganger
IMG_0055 (Custom).jpg
IMG_0055 (Custom).jpg (169.28 kiB) Vist 236 ganger
IMG_0054 (Custom).jpg
IMG_0054 (Custom).jpg (177.16 kiB) Vist 241 ganger
IMG_0032 (Custom).jpg
IMG_0032 (Custom).jpg (33.02 kiB) Vist 235 ganger

#173768  av kennethx

Og der ligger jeg og tørker olje under bilen :oops: Chistian står faktisk bak bilen min, hehe

#173854  av sleeper

kennethx skrev:Og der ligger jeg og tørker olje under bilen :oops: Chistian står faktisk bak bilen min, hehe
hehe.. fått fiksa problemet nå da?

#173866  av TOYPARTS

sleeper skrev:
kennethx skrev:Og der ligger jeg og tørker olje under bilen :oops: Chistian står faktisk bak bilen min, hehe
Niks :oops: :oops:

#173872  av sleeper

TOYPARTS skrev:
sleeper skrev:
Niks :oops: :oops:
bytte? jeg kan fikse den sim ringen på denne og du kan fikse simringen på min!? :D :lol: :wink: :roll: