TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ATV er kommet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #172415  av Rømmling

:D nå skal jeg ha det morro.
nå har jeg fått meg atv å leke med så nå skal det crosses
Bilde

:twisted: Predator 500 :twisted:
Sist redigert av Rømmling den 14 mai 2006 10:39, redigert 1 gang totalt.

#172423  av dingo78

NÃ… ble jeg misunnelig.
Gratulerer med nytt leketøy.. :D . Har så utrolig lyst på en ATV selv...
(Får se til sommeren, om ikke jeg har råd til en da..)
Får du skilter på denne da?

#172575  av Rømmling

får nokk ikke skilt på den nei. blir crossing på privat eiendom
heldig vis eier fattern 5kvadrat km så litt å leke på¨.

har vært hjemme å kjørt nå. sykt gøy å kjøre å herje rundt. ligge brett å koze seg.
har tatt en del bilder til av den nå men har ikke fått lagt dem inn på pc enda. kabelen ligger på skola. legger ut i mårra.

:twisted: :twisted: :twisted: farts følelsen er enorm. går ikke så fort før det går fort nokk enda, men nå har jeg ikke kjørt mye enda da,

#172650  av Andy_Celica

Grattis, sykt morro leketøy du har kjøpt deg. kjørte sånn for 14 dager siden, for en syk opplevelse, de går ikke så fort men i det terenget holder det, det morsomste er å kjøre på svingete veier, og ligge konstant i bred, så missuner deg sykt som kan kjøre slik hele tiden :D

Regner med at den følger med til rudskogen til sommern hvis du skal ditt, de har joe en sykt bra endurbane som du sikkert kan leke deg på!

#172663  av Rømmling

sette på tilenger feste på celican å dra med meg atv bakpå ja til rudskogen. blir langt det. blir nok kjøring her. flere baner her å. og vis man ikke er fornøyd så lager man en. har traktor og gravemaskin så det burde gå.

blir nokk mange timer på den fremover ja. hva er topp farta på en polaris predator da. fikk 75 og tro ikke det var mere en 3 gir mulig 4 men burde gå godt 100km/t og der er rimlig fort på en slik en.
Vedlegg
11.06 ankommet.jpg
11.06 ankommet.jpg (252.29 kiB) Vist 148 ganger
foran 11.06.jpg
foran 11.06.jpg (151.85 kiB) Vist 165 ganger
siden 11.06.jpg
siden 11.06.jpg (211.78 kiB) Vist 149 ganger
bak 11.06.jpg
bak 11.06.jpg (231.66 kiB) Vist 175 ganger

#173270  av Rømmling

flere
Vedlegg
utsikt nå kjøretur.jpg
utsikt nå kjøretur.jpg (203.62 kiB) Vist 146 ganger
etter tur.jpg
etter tur.jpg (170.79 kiB) Vist 170 ganger
skal brukes.jpg
skal brukes.jpg (148.36 kiB) Vist 147 ganger
piruet.jpg
piruet.jpg (151.28 kiB) Vist 152 ganger
sidelengs.jpg
sidelengs.jpg (155.01 kiB) Vist 150 ganger

#173272  av dca

atv crosser er VELDIG fett ja!
syns egentlig fartsfølelsen på de ikke er så veldig jeg!
hadde 130km/t over 2.5km på E6 med en...kjørte forbi alt av biler og greier... capsen bak frem...hehe..skal si folk glana!
men var ikke no problem og holde den stødig! :)

#173274  av aneriks

fet den ja, er jo genialt når man har en plass og kjøre :D :D

#173283  av Rømmling

dca skrev:atv crosser er VELDIG fett ja!
syns egentlig fartsfølelsen på de ikke er så veldig jeg!
hadde 130km/t over 2.5km på E6 med en...kjørte forbi alt av biler og greier... capsen bak frem...hehe..skal si folk glana!
men var ikke no problem og holde den stødig! :)
farts følelsen blir en helt annan på skogs veger med greiner og hopp og sprett. på asfalt er noe helt anna.. lå i 75km/t på grus veg. går rimlig fort når man ikke har kjørt no aælig fra før.
får meg skikelig hjelm å resten av cross beskytelsen snart nå så da kan man prøve topp farta.

#173347  av dca

joda...er jo der selfølgelig..har kjørt litt på crossbane med slik..og klart det er annerledes da ja!
er forresten deilig og ligge på grusvei i høy fart med de..er jo så leken...ligger sidelengs i 70 kmt gjennom skogen...digg følelse!

#173351  av Rømmling

ja det blir nokk mere ekstrem kjøring etter vært ja.
men greit å starte litt forsiktig. venter på å få beskytelse også.
med litt tid lærer man seg å håndtere det bedre så da kan men legge seg brett i 70km/t men gjør ikke det nå.
må lære seg å kjøre på bakhjula også. men har ikke fått kjørt noe mye. har senebetenelse nå. så må vente på at det skal bli litt bedre