TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan kappe noen i 2?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #173076  av GT4 CS

Hvordan lurer de oss hehe, irriterer meg, nå er jeg veldig lett og avlede, som f.eks på bildet under. Hvor er båten??
Vedlegg
18.jpeg
18.jpeg (29.76 kiB) Vist 496 ganger

#173078  av lexusmann

LOL!!! :D Dritbra!!

#173183  av FireFox

hehe, sant det :)

#173189  av sleeper

hva har egentlig dette bildet noe med overskriften og gjøre? (mulig det bare er jeg som er treig nå!?!)

#173193  av GT4 CS

hehe, bildet har ingen ting med overskrriften og gjøre :lol:
Men jeg lurer nå en gang på hvordan de lurer oss til og tro at en tryllekunstner sager ei dame i to hehe

#173194  av donk2k

Han lurer oss ikke.. Han kapper henne i to, men har en liten "kirurgis robot" inni kista som syr henne sammen på et blunk igjen.

#173196  av Skylar

donk2k skrev:Han lurer oss ikke.. Han kapper henne i to, men har en liten "kirurgis robot" inni kista som syr henne sammen på et blunk igjen.
Ja, der har vi det :shock:

#173255  av jumbo

De triksene baserer seg uten unntak (heldigvis) på jukse med inntrykk av dydbe/romfølelse, slik at hun i virkeligheten har plass til å slippe unna. Er utrolig godt gjennomført noen ganger og vondt å fatte hvordan de klarer å jukse så mye med inntrykket til publikum (hvilket jo er hele vitsen), men det er akkurat det alle typer tryllekunster baserer seg på

#173352  av cameleon

Her har vi en veldig dyktig magiker. Se hvordan han gjør triksene. Dette er det beste jeg har sett på år og dag :lol:

http://www.dumpalink.com/media/11472553 ... y_Magician

Btw, ta en titt på bilen ;)
Lexus SC :twisted:

#173502  av cs2451

lol.
Ja han var drit dyktig :?