TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• www.toyotaklubben.com

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #17309  av @lpher

Hva er dette for noe?

Litt rart bilde å ha på hovedsiden da....siden 6 av de 8 bilene på bildet tilhører lojale TS-OGN medlemmer i Trondheim! ;-)

@lpher

#17310  av MR2turbo

så dere har ikke noe med den klubben å gjøre?
Syns at webmaster bør sende en liten mail der han ber om å få det fjernet med en gang :roll:

-EDIT- spurte om hvorfor på forumet deres, jeg.. :)

#17312  av chris

Hmm.. avdeling Oppland også da gitt.. ingen av de på bildet bor i Oppland heller, så vidt jeg vet..

Synes det bildet der burde fjernes. Noen av de involverte, eller webmaster. De prøver å trekke til seg folk ved å vise frem biler som ikke tilhører klubben deres engang.. nei.. useriøst kaller man det der..

#17315  av @lpher

MR2turbo skrev:så dere har ikke noe med den klubben å gjøre?
Syns at webmaster bør sende en liten mail der han ber om å få det fjernet med en gang :roll:

-EDIT- spurte om hvorfor på forumet deres, jeg.. :)
Enhver får svare for seg selv.... ;-) Men jeg har meldt meg ut...

De fleste på dette bildet har ingenting med den klubben å gjøre..og ihvertfall ingenting med den Opland avdelingen å gjøre! ;-)

Blir liksom litt missvisende reklame det....Ser ut som de skal få det til å se ut som de har fått til et blomstrende Toyota sportsbilmiljø i Opland... ;-)

Spurte du om det på forumet deres? ...da blir det vel bråk tenker jeg? ;-)

Har prøvd å holde meg så nøytral som mulig til denne klubben, men jeg ble etterhvert smertelig klar over at jeg ikke ønsker å assosieres med den klubben....(av forskjellige grunner)

Samma bildet på hovedsiden til klubben også jo! ;-)

http://www.bildilla.com/TSCN.html

Da kan de umulig ha så mange aktive medlemmer, når de må 'låne'
TS-OGN medlemmer....

I rettferdighetens navn skal det sies at den photoshooten der ble arrangert av den ovenfornevnte klubben...fordi det ble fortalt at ToyotaExpressen skulle lage en reportasje om klubben....noe som kanskje ikke helt stemte med virkeligheten... ;-)

@lpher

#17316  av chris

Ja, de fleste var vel der av den grunn. Knapt nok noen av de på bildet er innmeldt i klubben såvidt jeg vet, så er jo ganske amatørmessig av de å legge ut sånne bilder på hovedsiden. Ennå mer amatørmessig er det å få det til, som du sier alf, å se ut som et blomstrende toyotamiljø i Oppland, med et bilde tatt i Trondheim, hvor fleste på bildet ikke er medlem engang :D Håpløst. Nei, be de fjerne bildet.

#17326  av CelicaTurbo

vel, min kommentar til dette er som følger:

Greit nok at bildet viser ts-ogn-medlemmers biler, men når treffet blir arrangert av bildilla da anser jeg det som at bildet tilhører bildilla mer enn det gjør ts-ogn. Egentlig er det jo bare artig at "våre" biler blir brukt til et slikt bilde og ihvertfall når dere opplyser dette på forumet dems, men i realiteten har de alle rettigheter på bildet i mine øyne og jeg ser ingen grunn til å be dem fjerne det. Vi bør heller bruke kreftene våre til å diskutere andre ting enn dette som kan skape unødige konflikter på svakt grunnlag..

#17328  av Mr2 Mk2

Hadde tatt det som et kompliment jeg :D

Men det er jo opp til hver enkelt å avgjøre om dem vil ha bilen dems der..

#17332  av chris

CelicaTurbo skrev:. Vi bør heller bruke kreftene våre til å diskutere andre ting enn dette som kan skape unødige konflikter på svakt grunnlag..
Ja, okei da. jeg overreagerte kanskje litt. Men jeg er engasjert, og da reagerer jeg fort :D
Men ja, det er jo litt gøy at de må bruke bilder av "våre" biler for å reklamere for sin egen klubb :D

#17333  av CelicaTurbo

jeje, nå er det aktuelle bildet uansett fjernet fra deres forside ser det ut til.. nå er det heller ikke alle av de bilene som var "våre" biler, samt at noen av dem er registrert i både her på ts-ogn og hos bildilla? Men men, jeg skjønner jo hvorfor dere reagerer men kanskje verdt å styre seg litt så lenge de har en viss rettighet på bildet, og ihvertfall unngå å starte konflikter på så tynt grunnlag. Jeg synes nesten det er forbausende at jeg ikke har fått epost fra klubblederen enda som utdyper sin misnøye med våre "konkuransemetoder" eller noe :)

#17336  av MRQuoc

Jeg var faktisk der , her om dagen.. og skjønte ikke stort :?
særlig da jeg så de fleste bilene tilhørte folk her.. så tenkte jeg bare.. jaja , noen som faktisk klarer å holde sin lidenskap vedlike :D

jeg må skuffe alle andre fremtidige klubber eller lignende med å få meg som medlem .. jeg går for at TS-OGN nå blir kjempestort i fremtiden , med styre og styremedlemer :D ... og engang i fremtiden håper jeg på årskontigent som dekker ting som skjer :D :D :D ..

Love

#17338  av chris

MRQ skrev: jeg må skuffe alle andre fremtidige klubber eller lignende med å få meg som medlem ..
Samme her :)

#17341  av MRQuoc

Men derimot at TS-OGN har en MR2MK1 register med egen talsmann innenfor Styre i TS-OGN .... er jeg solgt :p

#17345  av @lpher

CelicaTurbo skrev:jeje, nå er det aktuelle bildet uansett fjernet fra deres forside ser det ut til.. nå er det heller ikke alle av de bilene som var "våre" biler, samt at noen av dem er registrert i både her på ts-ogn og hos bildilla? Men men, jeg skjønner jo hvorfor dere reagerer men kanskje verdt å styre seg litt så lenge de har en viss rettighet på bildet, og ihvertfall unngå å starte konflikter på så tynt grunnlag. Jeg synes nesten det er forbausende at jeg ikke har fått epost fra klubblederen enda som utdyper sin misnøye med våre "konkuransemetoder" eller noe :)
Så at de hadde fjerna bildet på hovedsiden ja ;-)
Fikk nettopp mail fra klubblederen...og han ser ut til å ta det helt piano ihvertfall...good call! ;-)

Nå er det vel ikke 'så mange' felles biler på TS-OGN og bildilla lenger heller da ;-)

Snakket med Kim-Rene (Cameleon) idag....og han hadde ihvertfall ikke bedt om å bli medlem i klubben...så nå er han fjernet fra lista han å ser jeg ;-)

Det er nok plass til begge klubbene, i og med at de henvedner seg til massen...mens vi holder oss til de ordentlige Toyota'ene...nemlig....mr2/celica/supra ;-)

@lpher