TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sjekke denne doningen her da!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #17109  av chris

Så denne på Støren i dag! Ble en bråstopp og helomvendig. Måtte jo ta bilder. Gammel Lotus racerbil (i hvert fall tror jeg det var det det var). Bitteliten.. Mr2'en min ble som en lastebil i sammenligning. Når jeg lente meg ut vinduet så jeg ned på den. :D :D
Vedlegg
IMG_1234.jpg
IMG_1234.jpg (68.47 kiB) Vist 1099 ganger
IMG_1233.jpg
IMG_1233.jpg (70.53 kiB) Vist 1099 ganger
IMG_1232.jpg
IMG_1232.jpg (74.2 kiB) Vist 1099 ganger

#17110  av chris

Se den cockpit'en da :D

Sikker på den bilen går som et uvær!! :D
Vedlegg
IMG_1235.jpg
IMG_1235.jpg (77.86 kiB) Vist 1098 ganger
 #17117  av sindrejl

Ja den var knallrå den der, skulle likt å sett den i aksjon
 #17119  av chris

sindrejl skrev:Ja den var knallrå den der, skulle likt å sett den i aksjon
Skal ta en tur ned igjen i morra, og se om jeg ser den. Den er sikkert sendt av gårde med en lastebil.. Den stod jo utenfor CarTrans liksom.

#17157  av tahustvedt

De er dritstilige. Jeg mener det er en Lotus 11. :D

#17158  av mk1 black limited

Er nok riktig det. Tipper det er Erling Postholm som har fått solgt sin, i så fall er det en replika.

#17171  av chris

mk1 black limited skrev:Er nok riktig det. Tipper det er Erling Postholm som har fått solgt sin, i så fall er det en replika.
Replika med veteranskilter?

#17287  av mk1 black limited

Ja? En replika behøver jo ikke være bygget i år? Og er chassiet som er brukt gammelt nok kan vedkommende få veteranskilter på bilen (såfremt den er importert, da).

#17291  av chris

mk1 black limited skrev:Ja? En replika behøver jo ikke være bygget i år? Og er chassiet som er brukt gammelt nok kan vedkommende få veteranskilter på bilen (såfremt den er importert, da).
Ja, okay. sånn ja. hehe. var ikke helt med jeg. Vel, om det var replika eller ikke, det var ikke jeg i stand til å se. men stilig var den. og liten var den :D

#17295  av Mr2 Mk2

Typisk Komfort bil :roll: Se på den cockpit`en da,minner om mercedes :wink:

Hehe artig bil,den så ikke så liten ut på bildene da.?Skulle hatt en tur med en slik en ja! :D

#17299  av chris

jostein skrev:Typisk Komfort bil :roll: Se på den cockpit`en da,minner om mercedes :wink:

Hehe artig bil,den så ikke så liten ut på bildene da.?Skulle hatt en tur med en slik en ja! :D
Som jeg skrev litt lenger oppe her, MR2'en min ble som en lastebil i sammenligning. Den ser ikke liten ut på bildene fordi jeg gikk helt opptil den og tok bilder. Den så ut som en liten gocart med overbygg. hehe