TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinn en 42" Plasma HDTV

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#172796  av arctic_celi

hehe... han her tror at han kan forbedre vinnersjangsene sine.. (men har du tenkt over hvordan de vet at det er du som har pastet denne linken? nope... ingenting som referer tilbake til deg... så det at det står at du forbedre vinnersjangsene ved at du sender det til dine venner osv.. er bare tull... egentlig så minsker du sjangsene)

#172800  av VeilSide

Det står da "refid=42241" i url`en og det er sikkert ikke helt uten betydning ;)

#172839  av Andy_Celica

Dere kan heller kjøpe tv`en min.

#172882  av @lpher

Alle vet jo at en tv under 43" er for liten! :mrgreen:

#172885  av sindrejl

@lpher skrev:Alle vet jo at en tv under 43" er for liten! :mrgreen:
ikke mobb :( kjøpte meg 42" idag

#172886  av lasse

sindrejl skrev:
@lpher skrev:Alle vet jo at en tv under 43" er for liten! :mrgreen:
ikke mobb :( kjøpte meg 42" idag
Reise tv eller?

Neida, har 32" jeg da...

#173012  av FireWalk

alt under 200" er jo for smått.. :lol:

#173150  av chris

FireWalk skrev:alt under 200" er jo for smått.. :lol:
word :lol:

#173322  av Biggen

92" passert supert inn i min stue.

#173337  av Rafleklakk

Store karer trenger ikke store tv'er, biler, hus, bassenger etc :mrgreen:

#173366  av @lpher

chris skrev:
FireWalk skrev:alt under 200" er jo for smått.. :lol:
word :lol:
Pfft..."tv'er" som ikke tåler direkte sollys er ubrukelige! :mrgreen:

#173381  av Goose

Hadde bare de LCD og plasma TVer hatt god bilde kvalitett.

Enten så er det etterslepp eller så suger bilde, ubrukelig sak til mange tusen kr. Eneste jeg kunne tenkt meg å kjøpe i dag hvis jeg skulle hatt TV er Prosjeksjons TVer, men igjen de suger på vinkel og sol lys.

Jaja, håper teknologien går et skritt frem i neste par årene når jeg skal handle meg ny TV.

#173390  av sindrejl

Goose skrev:Hadde bare de LCD og plasma TVer hatt god bilde kvalitett.

Enten så er det etterslepp eller så suger bilde, ubrukelig sak til mange tusen kr. Eneste jeg kunne tenkt meg å kjøpe i dag hvis jeg skulle hatt TV er Prosjeksjons TVer, men igjen de suger på vinkel og sol lys.

Jaja, håper teknologien går et skritt frem i neste par årene når jeg skal handle meg ny TV.
kan ikke si at plasmaen fra LG var DÅRLIG kvalitet nei :D For det første ble bildet på dårlig tv signal langt bedre enn den gamle stusselige 28" selv om det ble blåst opp til 42".. samt så er det jo rått mye bedre å se film fra dvd og pc... :) Ble overraska jeg at det gikk an å sitte like nært som før med liten tv, som nå med storskjerm :)

#173395  av chris

Goose skrev:Hadde bare de LCD og plasma TVer hatt god bilde kvalitett.

Hvis du har kjøpt sånn Rema-varer som du er så glad i, så er det jo ikke rart. Er jo det som jeg har sagt mange ganger før, at det ER forskjell på billig no-name søppel og skikkelig merkevarer.. ;)

Projeksjons-tv'er suger jo svett hesteballe :?