TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort Celica ST202 pÃ¥ Jar

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #171915  av kaimagne

Ser denne støtt og stadig da jeg kjører fra dama på Gjettum om morran og skal via Sinsen og sørover på E6... Noen her?
Vedlegg
Bilde002.jpg
Bilde002.jpg (52.22 kiB) Vist 538 ganger

#171921  av Azrael

Er detta fra Bærumsvn? Husker ikke hvem som bor der, men bilen har i hvertfall stått utenfor det huset siden jeg jobbet i området (eks-postmann på Jar. Snart tre år siden jeg slutta der.).

#171924  av kaimagne

#171929  av Azrael

Hehe, der surra jeg rundt i mitt første yrkesaktive år etter millitæret :)

#173294  av Ivar

Jeg ville ikke likt at noen tok bilde av bilen min, la det ut på internett og så spesifiserte hvor bilen vanligvis står.

Tyveri o'hoi.

#173303  av ErikG

Ser den støtt jeg også. Ikke mye ute å kjører den bilen. Har jo en corolla stående inne i garasjen også. En god Toyota eier det der :lol:

Oftopic: Dame på Gjettum? Kjører forbi der hver dag på vei til jobb. Har ikke sett noen rød T-sport i området, hmm.

#173512  av jsun

ErikG skrev:
Oftopic: Dame på Gjettum? Kjører forbi der hver dag på vei til jobb. Har ikke sett noen rød T-sport i området, hmm.
Bor på Gjettum selv... da var det vel din bil jeg så ved Rimi på Valler her en dag :wink: