TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra minitreff 17.september 2003, i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #17098  av chris

Jaja, så var det treffet bak oss, og bortsett fra været, så ble dette bra. Takker til alle som møtte opp, vi manglet bare en i dag, som ikke kunne pga jobb.

Veldig gøy (og trivelig) å hilse på deg, CelicaTurbo.

Her er noen av bildene jeg tok i dag, om andre har bilder, så er det bare å kline de ut her ;)
Ble ikke mange fra min sin side, for jeg orka ikke å stå ute i regnet og knipse så mange bilder.
Legger linker til videoene etter bildene (er et par der som er verdt å se for alle ;))

Have fun og sikle pent ;)

PS! Som vanlig er det bare å spørre meg om noen vil ha bildene i 2048x1536 (jeg har forminsket disse til 1024x768)
Vedlegg
IMG_1242.jpg
IMG_1242.jpg (55.12 kiB) Vist 1156 ganger
IMG_1241.jpg
IMG_1241.jpg (58.92 kiB) Vist 1156 ganger
IMG_1237.jpg
IMG_1237.jpg (53.97 kiB) Vist 1156 ganger

#17101  av chris

ett til..

Jeg tok forresten noen til, men de er fryktelig like de som jeg har lagt ut her.

Husk å sjekke videoene ;)
Vedlegg
IMG_1243.jpg
IMG_1243.jpg (69.55 kiB) Vist 1151 ganger

#17108  av chris

Da ligger tre videoer ute :)
Har en til, men den er ikke noe å se på, så dropper den.
Enjoy :)

http://www.langberg.no/toyota/treff/Tro ... I_1244.avi -> En liten titt på bilene.. vakkert syn, spør du meg ;)
http://www.langberg.no/toyota/treff/Tro ... I_1245.avi -> Litt av bilene, og litt filming av den tullete gjengen som eier de :D
http://www.langberg.no/toyota/treff/Tro ... I_1246.avi -> Litt showoff for kameraet :D (under "avreise" til tårnet og middag) Dette er en godbit :D Skulle hatt skikkelig videokamera til denne.
Sist redigert av chris den 18 sep 2003 18:01, redigert 4 ganger totalt.

#17127  av Christian

Må snart flytte nordover skjønner jeg, her er det jo ingen som gidder noe slikt :roll:

#17130  av chris

Christian skrev:Må snart flytte nordover skjønner jeg, her er det jo ingen som gidder noe slikt :roll:
Hehe. Synes Kristian også mumla noe sånt :D Nei, vi har blitt ganske aktive her oppe, bare synd sesongen nærmer seg slutten. Men ja, det er her det foregår. Er jo snakk om felles treff med Hondaklubben om et par uker også.

#17131  av funkes

Artig bilder...laster ned en film nå...gikk ikke så fort :D
Send meg PM med konto nr ditt da Chris...jeg glemte å betale deg pengene for maten!

#17133  av chris

funkes skrev:Artig bilder...laster ned en film nå...gikk ikke så fort :D
Send meg PM med konto nr ditt da Chris...jeg glemte å betale deg pengene for maten!
Hehe, den er grei.

#17135  av MRQuoc

Må snart flytte nordover skjønner jeg, her er det jo ingen som gidder noe slikt
Da har vi andre noe å gjøre til våren.!!!!! vi kan ikke la dem være ruset så bra der oppe ..

#17136  av chris

MRQ skrev:
Må snart flytte nordover skjønner jeg, her er det jo ingen som gidder noe slikt
Da har vi andre noe å gjøre til våren.!!!!! vi kan ikke la dem være ruset så bra der oppe ..
Ligger jo an til et stortreff i slutten av mai da ;) Såkalt landsdekkende.. til og med på tvers av landegrensene.. så.. Sett av tiden i overgangen mai/juni.. ikke planlegg noe ferie og styr da ;)

-EDIT-

Men ja.. når det gjelder småtreff, så har dere MYE å ta igjen der nede i sør ;)

#17142  av MRQuoc

!
det er 8 stk på FTP'serveren , 3 stk fra TS-OGN og resten laster ned spill og musikk .. på en 512kbps linje!! så det er grunnlaget for hastigheten .. jeg håpper jo etterhvert å få flyttet egen TS-OGN server til en større linje..
for nå brukere dere en liten del av en stor server ;]

#17145  av chris

MRQ skrev:
!
det er 8 stk på FTP'serveren , 3 stk fra TS-OGN og resten laster ned spill og musikk .. på en 512kbps linje!! så det er grunnlaget for hastigheten .. jeg håpper jo etterhvert å få flyttet egen TS-OGN server til en større linje..
for nå brukere dere en liten del av en stor server ;]
Skal se om jeg får til noe som kanskje avlaster deg litt.. en plass der i hvert fall jeg kan legge ut videoene som jeg har. Sparer deg for en del trafikk allerede da :P

#17147  av MRQuoc

Javisst , men når jeg får bygd opp en liten søt og nusselig server for TS-OGN , på en større linje , der jeg betaler nesten ingenting .. så kan man gjøre det mer enkelt , hvis webadmin kan få en subdomene som ftp.TS-ogn.no redirected mot en fast ip:port så hadde jo det vært gull ..

beklagelig nok ble serveren min stappfull av brukere i den siste mnd.. siste 30 dager har serveren fått 30 usere :? .. så nå skal jeg ikke ha flere..
har blitt populært sted å være skjønner du ;)

#17152  av chris

Sånn.. da var det gjort. Fremover legger jeg filmer på eget sted, som har .. eh.. vel.. nok hastighet :twisted:

Nye linker på filmene da.. har editert posten min, om dere titter litt lenger opp..

#17204  av CelicaTurbo

MRQ: jeg kan sette opp subdomene ja så om du får en server med god båndbredde tilgjengelig så er dette klart et bra alternativ om du ønsker :)

#17221  av MRQuoc

Det jeg mangler er ett søtt hovedkort med noe ram , og harddisk.. , eller .. jeg kan knæbbe noe fra de 1300mb ram'ene i denne maskinen .. ,så det står igjen en Socket A hovedkort .. om noen har en liggende som støver hadde jo det vært vært genialt .. jeg har spurt rundt også med omgangskretsen min , og ingen hadde noen til overs enda.. :s .. så ser ut som jeg venter bittelitt enda for å se om det blir noe folk hiver snart :D