TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• politi pÃ¥ tur

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #170890  av Rømmling

Lenge leve oss russ og nå har vi vært ute igjen hehe

men pigg dekk den 4 mai er det lov
Vedlegg
politi1.1.JPG
politi1.1.JPG (57.52 kiB) Vist 768 ganger
politi2.1.JPG
politi2.1.JPG (54.98 kiB) Vist 768 ganger
piggdekk1 04.05.2006.jpg
piggdekk1 04.05.2006.jpg (26.66 kiB) Vist 768 ganger

#170904  av FalcoN

akk det der gjorde vi også når jeg var russ...
bare sto å lo der politibilen kjørte rundt med "L" i flere timer på byen..humor er noen enkle greier i fylla :wink:

#170909  av BrennaRacing

Den kuleste russeknuta er jo å flytte biler helt inntil hverandre...Vi flyttet 2 biler sånn at de nesten toucha fangern på hver side av en Fiat Uno...Så fant vi et plastikkbord, skrev "great parking" på det å satt det foran bilen :lol: Lurer på hvordan han kom seg ut dagen etter...hehe...Så kom en politibil forbi, så vi fikk litt ufrivillig trim også :lol: :lol:

#170933  av sindrejl

piggdekk ja.. nei det er ikke lov nå ;)

#170997  av w-master

Haha, ikke bare eg som kjører på pggdekker enda :lol:

#171324  av daniel

ja det e ikkje bare piggdekk somm eg har sett purken gjøre ulovlig, eag har møtt politiet uten et j*****la lys på bilen.. de blinker ikkje i rundkjøringer, eg en gang inne i bergen sentrum var det en som kjørte på rødt lys.. det synes eg e imponerende...

#171389  av Andy_Celica

Så en politibil for litt siden, han kom inn mot lysskrysset og det ble rødt, da satte han på blålysa og sirene og kjørte igjennom krysset og skrudde av lysa og sirena så fort han hadde kommet igjenom krysset.

det er sykt slipt, for folk som egentlig skulle kjøre måtte jo stoppe!

#171400  av Sven

Lå bak en uniformert bil i 130 gjennom oslo tunellen forleden, uten blålys riktignok

#171421  av lasse

Andy_Celica skrev:Så en politibil for litt siden, han kom inn mot lysskrysset og det ble rødt, da satte han på blålysa og sirene og kjørte igjennom krysset og skrudde av lysa og sirena så fort han hadde kommet igjenom krysset.

det er sykt slipt, for folk som egentlig skulle kjøre måtte jo stoppe!

Sett det der mange ganger...

#171487  av FireFox

Hvis russen blir tatt for å sette en "L" bak på politibilen så er det 3000 spenn i bot.. veit ikke om jeg hadde tatt sjansen da assa :)

#173010  av FireWalk

Tidligere var det slik at også politiet måtte betale i en viss bomstasjon her hvor jeg bor. Metoden de snek seg unna på var ved å skrur på blålysa og kjøre gjennom. Når de har kommet ut av rekkevidde skrur de av blålysa. Bare for å slippe å betale. (utrykning = gratis)

Når jeg begynte å gjøre folk opmerksom på dette ble jeg kalt inn på teppet hos politiet og fikk kjeft... slå den da! :roll:

Politiet er ikke noe bedre enn oss andre. Jeg har også lagt bak politifolk i 130... og jeg vet av erfaring at de benytter seg av svart arbeidskraft og mere til.

Så da blir det litt ironisk når samme folka skal være på jobb og gi tusenvis av kr i bot til folk som spytter på gata.. :lol: Noen som sa splittet personlighet? :D

#173051  av sw20

hehe jeg og danielhoy her på forumet var litt skeptisk til å kjøre fort til gatebil i fjord pga foto bokser...hehe

så vi stoppa på dombås og skrudde av skilta på bilane framme for di vi var noe usikker på om det gjennomsnits greiene hadde begynt??

ivertfall idet vi kjørt ut på veien igjen på kvam så kom der en politi bil som la seg bak oss???

så da var det bare å holde fars grensa til pungt og prikke heilt til politimannen sikkert var så drit lei at han

ga gass og forsvant....hehehe sikker på han hadde 130-40 da han kjørte forbi?????? den køa bak oss og greier.... heheheh

sjøntevel at det egentlig var han som var grunnen til den lange køa hehe