TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva syns dere om denne?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #17074  av Amund

kjøpte denne jakken i helga. selgeren sa det var den offisielle F1 jakken til toyota, det tviler jeg på. Men tøff var den uansett, så jeg bare måtte... :roll:
Vedlegg
og slik ser den utfra baksiden..
og slik ser den utfra baksiden..
bakside2.JPG (30.86 kiB) Vist 596 ganger
slik ser den ut forfra..
slik ser den ut forfra..
fremside2.JPG (35.36 kiB) Vist 596 ganger

#17076  av bose

Genial hvis du har Panasonic stereo og Esso olje :wink:

#17077  av MRQuoc

han kjører Exxon sin Mobil1 :D . .
hadde passet perfekt til meg ! :D

im a Essokicker?! :D

#17078  av Mr2 Mk2

Helt herlig :D Om det skulle være noe feil så må det bli litt for lang avstand på Toyota skriften som går over glidelåsen men bagateller :roll:

Bakfra var den helt rå da,friske farger.. :D

Kanksje jeg skulle kjøpt en slik en istedenfor Solberg jakken og skjorta jeg har bestilt :wink:
Hva kosta denne herligheten da?
(btw,har autoslalom filmen liggende å vente på deg,bare så du ikke har glemt den)

#17080  av Amund

bose skrev:Genial hvis du har Panasonic stereo og Esso olje :wink:
kjører nok mobil 1 ja, og ikke panasonic heller..
MRQ skrev:han kjører Exxon sin Mobil1 . .
hadde passet perfekt til meg !

im a Essokicker?!
vel, ikke akkurat essokicker, men kjenner til en del av dem ja..
jostein skrev:Helt herlig Om det skulle være noe feil så må det bli litt for lang avstand på Toyota skriften som går over glidelåsen men bagateller
Enig, kunne plassert skriften nermere glidelåsen.. Men når jakka er åpen går det greit.. :roll:
jostein skrev:Kanksje jeg skulle kjøpt en slik en istedenfor Solberg jakken og skjorta jeg har bestilt
Hva kosta denne herligheten da?
kosta 598,- men den gikk for en pris langt under det... pruting på høyt plan! 8)

Solberg jakke? den må jeg sjekke ut når du får den. hva koster den da?

jostein skrev:(btw,har autoslalom filmen liggende å vente på deg,bare så du ikke har glemt den)
Har ikke glemt den nei. Sjekk telefonen din, men du har vel ikke penger på kortet. sender deg en pm jeg..

#17082  av Mr2 Mk2

Amund skrev:Genial hvis du har Panasonic stereo og
Solberg jakke? den må jeg sjekke ut når du får den. hva koster den da?
Jepps klart det,digga den jeg kosta 649 men bestilte en skjorte i samme slenge så det kommer vel på en 800inkl porto..Kjøpte du jakka i butikk da eller?
Amund skrev:Har ikke glemt den nei. Sjekk telefonen din, men du har vel ikke penger på kortet. sender deg en pm jeg..
joa klart det,men den ligger nå å slenger :roll: :wink:

#17087  av Amund

[quote="jostein"Jepps klart det,digga den jeg kosta 649 men bestilte en skjorte i samme slenge så det kommer vel på en 800inkl porto..Kjøpte du jakka i butikk da eller?

[/quote]

nope, var på dyrsku i seljord i helga. sånn stor messe ting med masse forskjelligt. kjøpte den av en som solgte jakker og slikt. var den siste han hadde, og etter litt press gikk prisen nedover også. :wink:

fikk foresten tak i drit billig mobil 1 olje!! 50 kr\l . kan du tippe hvor mange liter 5w-50 jeg kjøpte da? hehe, det han hadde igjen! 8)

#17088  av Mr2 Mk2

Amund skrev: nope, var på dyrsku i seljord i helga. sånn stor messe ting med masse forskjelligt. kjøpte den av en som solgte jakker og slikt. var den siste han hadde,:wink: fikk foresten tak i drit billig mobil 1 olje!! 50 kr\l . kan du tippe hvor mange liter 5w-50 jeg kjøpte da? hehe, det han hadde igjen! 8)
Kult da hadde de ikke noe annet interesant da?
La meg tippe 2l?er jo ikke plass til stort mer :wink: oi også var det jakka da,hm jaja en liter det røyner nå på det også :wink:
Hehe regner med det ble en del l der ja,bare ikke søl det på Jakka..

#17093  av Turbo 4x4

Har en slik jakke jeg også.. men det står mer reklame på den...
men jakka er kul den... jeg betalte bare 300kr...

#17100  av MRQuoc

Amund .. jeg mente til meg..! jeg jobber jo for Esso ;)

#17195  av Amund

jostein skrev:Kult da hadde de ikke noe annet interesant da?
La meg tippe 2l?er jo ikke plass til stort mer oi også var det jakka da,hm jaja en liter det røyner nå på det også
Hehe regner med det ble en del l der ja,bare ikke søl det på Jakka..
han hadde bare 12 liter igjen.. og gamlingene var der også, så je fylte i bobilen.... :wink:

Turbo 4x4 skrev:Har en slik jakke jeg også.. men det står mer reklame på den...
men jakka er kul den... jeg betalte bare 300kr...
var noe slikt jeg betalte også.. :wink:
Har du noen bilder av den da? så vi kan se forskjellene?
MRQ skrev:Amund .. jeg mente til meg..! jeg jobber jo for Esso
ahh, jeg forstår.. du får legge inn et bud da vel.. hehe 8)

#17231  av Amund

dette er den officielle F1 jakken til toyota..
Vedlegg
officiel f1 jakke.jpg
officiel f1 jakke.jpg (12.9 kiB) Vist 518 ganger