TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sort supra mk3 i skien natt til 1?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #169975  av sleeper

noen her som kjørte en sort mk3 supra i skien i natt? (var på treff på kjørbekk og burna litt...)

#169990  av gnmfr

Trur jeg møtte den på kvelden jeg også ;) Var ikke på treffet etter 10 da :roll:

Men trur jeg så deg også gitt, sto ikke tilfeldigvis med panseret oppe rett etter at du kom vel?hehe :wink:

#170024  av kodalracing

hehe var nok meg det tenker jeg. dro hjem ganske tidlig var kliss våt etter og ha bytta dekk til burningen. også var jeg jævelig øl tørst hehe

#170073  av sleeper

gnmfr skrev:Trur jeg møtte den på kvelden jeg også ;) Var ikke på treffet etter 10 da :roll:

Men trur jeg så deg også gitt, sto ikke tilfeldigvis med panseret oppe rett etter at du kom vel?hehe :wink:
hehe... sto opp med panseret ja.. sliter med at bunnpanna mi lekker olje og det drypper på eksosen min! (skal fikse det i morra!)
var forøvring min første tur med bilen med masse nye deler, og ingenting var riktig justert! (kjørte bare fra skotfoss til kjørbekk med helt feil map!)

du får komme bort og hilse hvis du har lyst neste gang du ser meg! :wink:

#170074  av sleeper

kodalracing skrev:hehe var nok meg det tenker jeg. dro hjem ganske tidlig var kliss våt etter og ha bytta dekk til burningen. også var jeg jævelig øl tørst hehe
så foresten fin ut den bilen din! :wink:
rakk ikke og få med meg noe burning fra deg...(satt inne på kafen når du holdt på! var mye bedre og holde seg inne den dagen..)

#170153  av kodalracing

den er grei nokk den fikk skilter på den for en uke siden. så det er første treffet jeg er på med den bilen. hadde vert mye bedre og vert inne ja. 4 våte pesjoner inni bilen med et dårlig varmeapparat ikke noe morro heheh dogga noe jævelig.

#170165  av sleeper

kodalracing skrev:den er grei nokk den fikk skilter på den for en uke siden. så det er første treffet jeg er på med den bilen. hadde vert mye bedre og vert inne ja. 4 våte pesjoner inni bilen med et dårlig varmeapparat ikke noe morro heheh dogga noe jævelig.
bedre med et dårlig varmeaapparat en ingen...
fjærnet 1 ledning for mye i vinter på ledningsnettet mitt så nå funker ikke vifta til varmeapparatet... :roll:

#170421  av kodalracing

mitt blåser bare kald luft hehe

#170500  av gnmfr

sleeper skrev:bedre med et dårlig varmeaapparat en ingen...
fjærnet 1 ledning for mye i vinter på ledningsnettet mitt så nå funker ikke vifta til varmeapparatet... :roll:
Var varmt borti rollan, sto med termostaten på 25 grader :lol:

Må bare si at bilen din var ekstremt fin sleeper, faren min kjørte samma bilen i 8 år eller no sånt, mange gode og unge minner fra den :P Du får ta å sprette bortom en gang hvis du ser meg, hvis ikke så hopper jeg nok bortom en annen gang, for er ikke så vanskelig å kjenne igjen med de felgane og intercoolern :D Var ikke så mye som et støvkorn på den en gang jo :P
Vedlegg
30042006311.jpg
30042006311.jpg (128.1 kiB) Vist 1016 ganger

#170523  av sleeper

gnmfr skrev:
sleeper skrev:bedre med et dårlig varmeaapparat en ingen...
Var varmt borti rollan, sto med termostaten på 25 grader :lol:

Må bare si at bilen din var ekstremt fin sleeper, faren min kjørte samma bilen i 8 år eller no sånt, mange gode og unge minner fra den :P Du får ta å sprette bortom en gang hvis du ser meg, hvis ikke så hopper jeg nok bortom en annen gang, for er ikke så vanskelig å kjenne igjen med de felgane og intercoolern :D Var ikke så mye som et støvkorn på den en gang jo :P
takker for det! :wink:
blir gjort en del endringen på den innen kort tid.. (men du kjenner den nok igjen seinere også!)