TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Greetings from Cyprus!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #168552  av @lpher

Halla folkens :D

En liten hilsen fra oss paa Agia Napa...her er det PLENTY sol og MYE varme! 8)

Kurant bilpark er det her ogsaa...endel celica...og har til og med sett ett par mkIV Supra :)

Well....ta ta for now....drive carefully gutter...eh...og Jenter :oops: :lol:

Jeg kommer plutselig tilbake :lol:
 #168565  av doffy

@lpher skrev:Halla folkens :D

En liten hilsen fra oss paa Agia Napa...her er det PLENTY sol og MYE varme! 8)

Kurant bilpark er det her ogsaa...endel celica...og har til og med sett ett par mkIV Supra :)

Well....ta ta for now....drive carefully gutter...eh...og Jenter :oops: :lol:

Jeg kommer plutselig tilbake :lol:
Gidd du gni det inn enda litt mer eller? :P

Have fun! ;)

#168567  av hybris

Er det noe liv i Agia Napa eller? Vurderer det som ferietur til høsten. Hvor stor er egentlig byen? Nok å gjøre der i et par uker? :) Og er det fortsatt superpartysted for fjortiser eller er det moro når man er snart 30 også? :)

#168593  av aneriks

*misunnelig*

#168596  av cameleon

pår favår one servesa? kvanta kåsta one seniorita senjår :P

#168613  av Rømmling

en ukes tur koster ikke mere en å kjøre på rød lys så jeg har ikke tenkt å gjøre det så jeg har bestilt tur i august til kroatsia å drekka og kos mæ.
kos dæ, så skal vi gå med støvler her i bløta

#168628  av lexusmann

Nå vet ikke jeg helt hvor dette er hen, men de gamle reiser til Tyrkia i morra tidlig, jeg er kjempemisunnelig når jeg ser ut på drittværet her nå...

#168734  av KK-ma70

Du må bare nyte det mens du kan,for snart er du hjemme igjen og skraper is av bilen og måker snø... :wink:

#168843  av FalcoN

Åååh...bare gleder meg mer og mer når jeg hører dette :D
Skal 2 uker til Bulgaria i juni 8) LÃ¥vveliiii 8) 8)

#168991  av RedCelica

I september flytter jeg til Barcelona, der skal jeg være i 9 måneder! Kommer tilbake Juni neste år. :)
 #170078  av @lpher

doffy skrev:
Gidd du gni det inn enda litt mer eller? :P

Have fun! ;)
Yes, on both accounts thank you! :D

#170083  av @lpher

hybris skrev: Er det noe liv i Agia Napa eller?
DET kan du skrive opp! :D Selv om siste ukene i April er litt pre-season for de værste orgiene da :)
hybris skrev: Vurderer det som ferietur til høsten.
Anbefales herved..uansett åssen ferei du er på jakt etter :)
hybris skrev: Hvor stor er egentlig byen? Nok å gjøre der i et par uker? :)

Og er det fortsatt superpartysted for fjortiser eller er det moro når man er snart 30 også? :)
Jeg og madammen koste oss godt i 14 dager der nede vi ihvertfall :) Leide bil ett par dager....liten 2006 Corolla...som var S K R A P A for ekstrutstyr! :D ...med bil så er jo det meste av sørkysten reacable :) Vi holdt oss stort sett til Agia Napa (de skriver det på forskjellige måter selv faktisk) ...men vil man ha litt byferie så er det mulig ved å dra til Larnaca...som er øyas tredje største by...men som ligger behaglig nærme Agia Napa :)

Vi var også å oppover mot grensa til nord-kypros som pr idag er okkupert av Tyrkerne...*fy-fy* :evil: Der ligger byen Famagusta...som den dag i dag ligger slik den ble forlatt i 1974 da Tyrkerne kom... (byen ligger i "nomansland" som bevoktes av UN)

#170085  av @lpher

cameleon skrev:pår favår one servesa? kvanta kåsta one seniorita senjår :P
Du trengte vel knapt å be om drikke før den kom på bordet for å si det slik :D

PÃ¥ bar:
Vann: 1,5CYP (kypriotisk pund)
Longdrink: 1CYP!! :D

#170087  av @lpher

Rømmling skrev:en ukes tur koster ikke mere en å kjøre på rød lys så jeg har ikke tenkt å gjøre det så jeg har bestilt tur i august til kroatsia å drekka og kos mæ.
Nice :)
Rømmling skrev: kos dæ, så skal vi gå med støvler her i bløta
:D