TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fult stylet Celica st205 pÃ¥ Os

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #169815  av James

Så og parkerte en fult stylet Grønn Celica st205 på Bedhusveien i Os
Noen her inne kanskje?

- edit Lå i ca.50km/t i 4 gir med passasjer i sete og dro fra han :D Og ja, han ga på han også!

#169818  av Andy_Celica

det kan ikke ha vert en st205! kanskje en st202 eller at200.

#169819  av James

Andy_Celica skrev:det kan ikke ha vert en st205! kanskje en st202 eller at200.
Nei seff. Glømte helt at st205 var GT-Four utgaven. Da hadde jeg nok blitt parkert self. Da var det en st202 eller st200 som du sier...

#169821  av Andy_Celica

James skrev:
Andy_Celica skrev:det kan ikke ha vert en st205! kanskje en st202 eller at200.
Nei seff. Glømte helt at st205 var GT-Four utgaven. Da hadde jeg nok blitt parkert self. Da var det en st202 eller st200 som du sier...
Ja, men skjønte engentlig hva du mente, men måtte bare kverulere litt. 8)

#169831  av sindrejl

har lagt merke til at som oftest er de virkelig overdrevent stylede celicaen en 1.8liter.. altså 116hk.. har selv dratt bra ifra dem med mr2 mk1 :D hadde det vært en st202.. altså 175hk hadde den nok gått bedre ;) Virker som moten er å kjøpe en billig ræl versjon som ser like bra ut og så style den som et helv*** sånn at det ser ut som det er mye mer hk i den :P

#169834  av Andy_Celica

sindrejl skrev:har lagt merke til at som oftest er de virkelig overdrevent stylede celicaen en 1.8liter.. altså 116hk.. har selv dratt bra ifra dem med mr2 mk1 :D hadde det vært en st202.. altså 175hk hadde den nok gått bedre ;) Virker som moten er å kjøpe en billig ræl versjon som ser like bra ut og så style den som et helv*** sånn at det ser ut som det er mye mer hk i den :P
Ja det virker sånn, men her i sarpsborg er det faktisk styla en st202, og den er rosa, og drit kul.

#169835  av James

Ja. syns det er helt teit å komme med en fult stylet bil som går dårlig... Mener det bør gå opp i opp. Like mye hk som utsende ,visst ikke mer hk under panseret en utsende!
Syns bare det var komisk å dra fra bilen når jeg akselererer fra 50km/t i 4 gir :P
Men var faktisk en av di finere styla Celicaene jeg har sett. Heldigvis ikke noe alu-vinge greier...