Har for det meste brukt høytrykspyler og avfetting. Men jeg spyler aldri på klosshold og dekker til fordeler,dynamo,bremse og clutch veske beholder. Passer og på og ikke få vann ned ved tennpluggene, på forhånd har jeg tatt av alle kontakter og sprayet de med wd40, det samme gjør jeg etterpå og lar de tørke. Er og viktig og kjøre motoren litt etterpå.
Men motorvask kan være dritskummelt, hørte om en kar med en audi 2.5tdi, der hadde han klart og få vann inn i luftfilterboksen, resultat ble havarert motor.
Pga all luftingen i panseret på min bil blir det veldig fort støvete, jeg bruker bare noe interiør rens og tørker av.
Man kan og bruke den blandingen som ble sagt med whitesprit og motorvask, og la det virke litt, så blåser du rent med trykkluft etterpå.
Men finnes vel like mange måter og vaske motor på som anntal ganger jeg fiser hver dag, og det er ikke få.
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000