Skummelt det her, veldig mye er tilfeldigheter i livet. Er tragisk for begge parter det her. Er rart det ikke skjer flere ulykker som dette, for mye uforsvarlig kjøring og like mye uforsvarlig sykling og leking av barn ved veien. En ting jeg legger merke til er at da jeg kjører kone bilen, en gammel ford fiesta, så er det ingen som legger merke til meg om jeg gasser på litt, i den grad det er mulig med en 1,1 liter, og kjører jeg litt over grensa med den er det heller ingen som snur seg. Kjører jeg carlosen derimot, så reagerer folk, mye pga jeg da automatisk blir stemplet som villmann og kriminell fartsbølle som ikke eier respekt for andre traffikanter. Og sånn er det med veldig mange, veldig synd for de som er bil intereserte og har litt annen bil en alle andre, og min erfaring med en rundt 100k kjørte i året er at det ikke er de med vanlige biler som er de værste synderne, heller de som ikke er så redd for bilen sin som kommer opp i ulykker. Har møtt mang en råner i grøfta, og det er som regel gamle biler til maks 10000kr
Sporet vel litt av nå, men jeg synes det er skikkelig TEIT av de og "forhandsdømme" den gutten i avisa på den måten. Man skal alltid og bør være uskyldig til eventuelt det motsatte er bevist. Jeg presterte kjøre i grøfta etter og hatt lappen i 5mnd, rasa forbi 2 biler, fikk sladd og parkerte fint i grøfta. Jeg kjørte ikke i mer en ca 90kmt da dette skjedde, men ene jeg kjørte forbi mente jeg minst måtte ha kjørt i 140kmt, er man vitne til en ulykke så virker alt ofte mye værre en det er, naturlig reaksjon det og. Får bare håpe føreren får en rettferdig straff om det er det utfallet blir, og at den gutten på 12år blir fort bra igjen, like tragisk for begge parter, uansett om han kjørte fort eller ikke. For hvem kjører fort i håp om og kjøre ned noen? Alle har vel vært etterpå kloke og skjønt at det man gjorde var idioti, noen har flaks og alt går bra, andre snur opp ned på livet iløpet av sekunder.

Sporet vel litt av nå, men jeg synes det er skikkelig TEIT av de og "forhandsdømme" den gutten i avisa på den måten. Man skal alltid og bør være uskyldig til eventuelt det motsatte er bevist. Jeg presterte kjøre i grøfta etter og hatt lappen i 5mnd, rasa forbi 2 biler, fikk sladd og parkerte fint i grøfta. Jeg kjørte ikke i mer en ca 90kmt da dette skjedde, men ene jeg kjørte forbi mente jeg minst måtte ha kjørt i 140kmt, er man vitne til en ulykke så virker alt ofte mye værre en det er, naturlig reaksjon det og. Får bare håpe føreren får en rettferdig straff om det er det utfallet blir, og at den gutten på 12år blir fort bra igjen, like tragisk for begge parter, uansett om han kjørte fort eller ikke. For hvem kjører fort i håp om og kjøre ned noen? Alle har vel vært etterpå kloke og skjønt at det man gjorde var idioti, noen har flaks og alt går bra, andre snur opp ned på livet iløpet av sekunder.
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000