TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Strömstad/Halden - 2 MR mk2 og 1 Celica mk 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #96061  av soarer

DannyBoy skrev:Så en gul MR2 mk2 i Strömstad - meget pen :wink:

Dro til Halden utover kvelden, spotta da 1 rød Celica mk5 + 1 rød MR2 mk2 - fine biler begge 2 :D
Rød MR2 i Halden = meg.. Lite med andre ordentlige biler der gitt. Hmmmm

#166889  av Apsis

Dannyboy: Trodde nesten denne var din til jeg så registreringsnummer :)
http://img122.imageshack.us/img122/925/ ... ite5ha.jpg

I tillegg til denne ble en svart celica med bodykit uten vinge spotta i krysset ved påkjøringa til E6 fra strømstad, tok mot høyre (sørover) på E6. Ble også sett en Rød mr2 mk2 (helt original) og en carina e inne i strømstad. Så også en rød mk2 runde på runde i halden senere på kvelden :)

Dårlig med bra biler der ellers ja, bare en svart Evo6 og en gul 200SX S15 som i strømstad som dro litt oppmerksomhet :)

#167218  av Andy_Celica

Det er en Celica St202 med Gt4 styling :D , det er kameraten min, får tvinge han inn på forumet oxo. Skulle vært i halden jeg oxo, men motoren min ligger i deler. :(

#167236  av Apsis

Andy_Celica skrev:Det er en Celica St202 med Gt4 styling :D , det er kameraten min, får tvinge han inn på forumet oxo. Skulle vært i halden jeg oxo, men motoren min ligger i deler. :(
Ah, kjipt du ikke var der, skulle likt å ta en titt på bilen din :)

#167246  av Andy_Celica

håper å kunne komme ditt 16 mai da vettu.