TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• AUTOFIL!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #167014  av sw20

Gratulerer Markus!!!

begynte å lure om du blei slått av han med del solen.....

men det der var vell fortjent!!!!

#167015  av funkyfung

gratulerer Markus!!! :D :D :D :D

#167017  av BrennaRacing

Grattis ja :D

Er glad han ikke ble slått av bimmern jeg :lol:

#167019  av sw20

eg jobber på KVERNER og den e jo heil konge konge konge og heilmaks....

trodde han tulla når han dreiv å snakka m bilen... sjå på an da den e jo kongen men det e lyden som e råast/kongest ... hørtes ut som en vag 1,8 mot markus sin...

bhehe

#167021  av BrennaRacing

Joa...Bimmern er rå den....Men er jo mye kulere at en 91 modell å en urgammel granada som er bygd opp fra bunnen kommer med enn at en værsting bimmer som er "orginal" kommer til finalen

Men ble litt skuffet over lyden i bmw`en ja...Hørtes ikke sååå rå ut...hehe...Men er nok værre i real life

#167028  av Zepticon

Gratulerer... Vell fortjent :D

#167065  av FireFox

ja grattis :)
 #167085  av Ace

sw20 skrev: begynte å lure om du blei slått av han med del solen.....
gikk en WTF? igjennom meg i det øyeblikket også ja, men uansett

grattis Markus :D

#167096  av Corolla T Sport

Var litt forvirra jeg også. Må si jeg stor koste meg når du gikk forbi den bimmeren. hehe... Lykke til videre! Jeg digger den MR2 din. Skal ha meg en sånn jeg også med tiden!

#167098  av Turbotrille

Ehm, hva har skjedd her???

Her falt jeg fullstendig ut.. :?

#167139  av FireWalk

så det klippet i går kveld jeg :) så det var en som smilte fra øre til øre der! det var vel fortjent! ;)

#167144  av CelicaTurbo

siden det holder med en diskusjon om samme emnet så fortsetter det her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=15003

...og denne er da stengt ;)