TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celicat23 sin gamle celica i Trondheim??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#166577  av arctic_celi

alkohol????? hva er det for noe? :)

#166579  av Wishmaster

arctic_celi skrev:alkohol????? hva er det for noe? :)
hmm?? hva har du på tanken du da? :P

#166589  av @lpher

Kjenner til den bilen der ja...en 2001 modell VVTi om jeg ikke husker feil :) ...og han kjenner til dette forumet, sindre :wink:

Han var innom Bilradiospesialisten her for ett par måneder siden å fikk hjelp til montering av spiller av meg :) Hyggelig fyr foresten...han har importert vingedørene selv...og fått suprastyling til å montere dem og styling som han kjøpte av dem... Han hadde ikke mye positivt å si om dem og kvaliteten på monteringa deres vistnok :D
 #166590  av @lpher

sindrejl skrev:Tror det var gamle bilen til celicat23 som fjerta rundt i trondheim på lørdagskvelden med en mildt sagt "wannabe kjekkas" bak rattet.. han presterte faktisk å få en flaske kasta på bilen.. flott :/ Stilte seg midt i byen og leka seg med vingedørene.
Åssen kan du klandre han for at noen andre hiver ei flaske på bilen hans? Provoserte han eller?

#166651  av cameleon

@lpher: Om du kommer i kontakt med fyren igjen, så be han svippe innom da :wink: Har virkelig kunne tenkt meg å sett løsningen på de dørene der :)

#166662  av @lpher

cameleon skrev:@lpher: Om du kommer i kontakt med fyren igjen, så be han svippe innom da :wink: Har virkelig kunne tenkt meg å sett løsningen på de dørene der :)
Will do :)