TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celicat23 sin gamle celica i Trondheim??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165864  av sindrejl

Tror det var gamle bilen til celicat23 som fjerta rundt i trondheim på lørdagskvelden med en mildt sagt "wannabe kjekkas" bak rattet.. han presterte faktisk å få en flaske kasta på bilen.. flott :/ Stilte seg midt i byen og leka seg med vingedørene.

#165867  av sleeper

ble ikke den solgt til en i grenland da? (på stathelle hvis jeg ikke husker helt feil!?!?)

#165868  av sindrejl

sleeper skrev:ble ikke den solgt til en i grenland da? (på stathelle hvis jeg ikke husker helt feil!?!?)
vet ikke.. bilen var kliss lik iallefall..

#165871  av celicat23

Bilen ble solgt til AJ82 her på forumet, som holder til sør for oslo. Tror vel ikke det var han (håper da ikke....).

#165878  av sleeper

ja, han bor et sted i nerheten av stathelle! (har ikke sett bilen noen gang der, men har sett han har postet på div forum!)

#166011  av perchr

sett den jeg også, er nok en annen en det ja

#166056  av sindrejl

er nok muligens den på autodb bare ferdig lakkert ja :) Rånet rundt :P

#166068  av celicat23

sindrejl skrev:er nok muligens den på autodb bare ferdig lakkert ja :) Rånet rundt :P
Hvis den er kliss lik min gamle, da må du stikke innom øye lege og få sjekka synet ditt ;-)

#166082  av arctic_celi

celicat23 skrev:
sindrejl skrev:er nok muligens den på autodb bare ferdig lakkert ja :) Rånet rundt :P
Hvis den er kliss lik min gamle, da må du stikke innom øye lege og få sjekka synet ditt ;-)
Tenkte å si det... snakk om forskjell da... det eneste som var likt var at det var en sort T23. Tror celicat23 ble litt fornermet gitt :wink:

#166101  av AJ82

Det var ikke min bil ihvertfall!! Men har vært på Geilo i helga... Kanskje jeg skal sjekke om bror ikke har vært i Trondheim en tur, hehe...

#166122  av sindrejl

er ikke så lett å se akkurat når man aldri har studert bilen på nært hold siden eieren (celicat23) har nekta å tatt den på treff ;) så om du blir fornærma så "puhu" :)

#166131  av celicat23

sindrejl skrev:er ikke så lett å se akkurat når man aldri har studert bilen på nært hold siden eieren (celicat23) har nekta å tatt den på treff ;) så om du blir fornærma så "puhu" :)
:-)

#166153  av arctic_celi

sindrejl skrev:er ikke så lett å se akkurat når man aldri har studert bilen på nært hold siden eieren (celicat23) har nekta å tatt den på treff ;) så om du blir fornærma så "puhu" :)
Ikke lett?? vel... jeg har glatt sett forskjell... den har jo et helt annet bodykit... og karbon panser... det er jo det første tegna liksom..

#166297  av sindrejl

arctic_celi skrev:
Ikke lett?? vel... jeg har glatt sett forskjell... den har jo et helt annet bodykit... og karbon panser... det er jo det første tegna liksom..
Aldri prøvd alkohol før? :) mørkt på byen, full og jævlig og sjangler mellom utesteder.. jo da ser det likt ut :D