TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• billigste mÃ¥te Ã¥ sende et eff.anlegg fra usa til norge???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165723  av SMT

jeg har kjøpt et custom eff.anlegg til mr2'en fra usa, men de påstår at det koster 600usd for og få det send hit til norge.. (det tviler jeg litt på for "mad psi" skulle bare ha 150usd for og sende et fra dem..

noen som vet om en billig måte og få det fraktet hit til norge på?

eventult er det noen som har bestilt en/noen store pakker fra usa som jeg kan få eff.anlegget mitt med på, og dele på frakten?????

alle tips takkes på forhånd før :!: trenger egentlig dette eff.anlegget før mitten av juni.....

#165760  av tommis

http://www.magnum.no

Er reigstert der jeg og har fått meg post adresse på New Jersey :)

Har aldri prøvd det. Men har hørt om med de som har brukt det og de er veldig fornøyd!

#165785  av SMT

takker så mye for tipset...

har registrert meg jeg og.

har sendt de en mail og hørt om hvilken ca pris de skal ha.....

#165788  av Master

hold oss oppdatert. kan være interessant å høre prisen på å få sendt effektanlegg fra statene :D

#165794  av elino

Vi bruker magnum.no og det har funka bra for oss, men har ikke fraktet noen store pakker hvis du ser bort fra bilen min da :D Fikk en frontspoiler for et par år siden fra USA, betalte ca 2000,- i frakt men husker ikke fraktselskapet nå.

Effektanlegget til EVO`n til svigerbror kom på ca 2000,-/ 2500,- , frakta ble fikset av selgeren.

Om dette er dyrt eller billig har jeg ingen aning om men da har du da noe å sammenligne med...
Sist redigert av elino den 09 apr 2006 10:19, redigert 2 ganger totalt.

#165799  av aneriks

tommis skrev:www.magnum.no

Er reigstert der jeg og har fått meg post adresse på New Jersey :)

Har aldri prøvd det. Men har hørt om med de som har brukt det og de er veldig fornøyd!
jeg har sendt via magnum, det funker fint, men koster en god del!

#165803  av SMT

takker elino :D

skal holde dere oppdatert :!:

venter i spenning får og høre va de seir til frakt pris :wink:

#166010  av SMT

magnum skulle ha 3160,- +mva. på å ta eksosen til meg, med båt, og 3440+mva med fly rett hjemm. synest det er rådyrt..... men skal undersøke litt til...

#166138  av Neemi

UPS har du jo både i Norge og USA så de sender kanskje direkte?

Bax eies av Schenker, Schenker har kontorer i Norge så de kan kanskje fikse noe?

#166143  av SMT

Neemi skrev:UPS har du jo både i Norge og USA så de sender kanskje direkte?

Bax eies av Schenker, Schenker har kontorer i Norge så de kan kanskje fikse noe?
takker "neemi" skal prøve og få kontakt med de og høre hva de skal ha for det...

#166155  av Ace

Hva med DHL selskapet som nå har begynt å bli ganske store?De begynner jo å få endel avdelinger også rundt omkring her i norge.

De leverte siste pakken jeg fikk fra USA, men har ikke peil på hvordan det ligger ann med store tunge bildeler.....

http://www.dhl.no
http://www.dhl.com