TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bekreftelse pÃ¥ at politiet gir blanke i bilister!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165950  av sindrejl

Var i byen på lørdag og gikk forbi et utested hvor det var noe smådytting.. Rett ved siden a (3meter unna) stod det en politibil. Like før jeg passerte ble en av folka kastet oppå panseret på en bil som stod parkert der og dem laga en ENORM bulk på bilen.. flott tenkte jeg.. "dette er hvorfor jeg aldri parkerer i midtbyen på kveldstid"

Uansett... politifolka bare glodde litt på dem og satt stille i bilen sin! SÅNNT bryr dem seg ikke om.. neida! men en vinge for mye eller litt store felger, det er viktig å ta!

#165954  av FireWalk

Herre min..... du skulle gått bort og tatt dem kraftig! spurt dem rett ut hvorfor de sitter der og glor og ser på uten å gjøre noe.....

#165960  av sindrejl

FireWalk skrev:Herre min..... du skulle gått bort og tatt dem kraftig! spurt dem rett ut hvorfor de sitter der og glor og ser på uten å gjøre noe.....
rører ikke politiet i trondheim etter å sett hvordan dem reagerer. Dem trua med å hive meg i fengsel fordi jeg kjefta litt når dem holdt på å rygge på meg innpå et område som var avstengt for biler..

Samt at istedetfor å bry seg om knivslåssing o.l i sentrum jaktet dem med kun 3 politibiler etter en fyr som halveis klaska ene politibilen på lykta.

#165994  av cameleon

Ja de er flinke til å gjøre jobben sin :?

#166100  av memo

er mange teite politimenn i gatene ja, men å dra alle over en kam blir feil likevel.

#166123  av sindrejl

memo skrev:er mange teite politimenn i gatene ja, men å dra alle over en kam blir feil likevel.
skjønner godt hva du mener, men drar ikke alle over en kam selv om det blir sagt på denne måten :)