TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lange flate ballær musikken?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165855  av Stian_mini

Hei

Har sett filmen Lange flate ballær denne helgen og så lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg med navnet på den låta som blir spilt i filmen da de kjører over ei bru, har en setnig som lyder slik, back on the rodeo....... eller noe slik.

Skulle også hatt navnet på den Kurt Nilsen låta som ble spilt i begynnelsen?

MVh Stian

#165869  av Hyperion

Du mener sikkert "on the road again".. Tror Willie Nelson har den... Har ikke sett filmen selv, men mener den er med i reklamen for filmen...

#165873  av Stian_mini

Hyperion skrev:Du mener sikkert "on the road again".. Tror Willie Nelson har den... Har ikke sett filmen selv, men mener den er med i reklamen for filmen...

nei tror ikke det er den gitt, men takker

#165917  av ventreC

vet at wig wam har en sang i den filmen... kanskje den du sikter til

#165975  av Hyperion

Stian_mini skrev:
Hyperion skrev:Du mener sikkert "on the road again".. Tror Willie Nelson har den... Har ikke sett filmen selv, men mener den er med i reklamen for filmen...

nei tror ikke det er den gitt, men takker
Hehe... okidoki, jeg får vel se filmen først og så svare neste gang da! Men ordene du skrev fra teksten fikk meg til å tenke på "on the road again". Men tror jeg vet hvilken sang du mener nå, uten at jeg kan hjelpe med navn :)