TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig ferdig med fagprøva!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#165433  av Remi

holder på nå jeg er sån ca haldveis tenker jeg Elektriker her å.. regner med og være ferdig om ca 1 mnd :wink:
vurderer og flytte sørover så benytter anledninga og spør om noen vet om et firma som trenger folk ? :wink:

#165445  av aneriks

Remi skrev:holder på nå jeg er sån ca haldveis tenker jeg Elektriker her å.. regner med og være ferdig om ca 1 mnd :wink:
vurderer og flytte sørover så benytter anledninga og spør om noen vet om et firma som trenger folk ? :wink:
nå vet jeg jo ikke hvor langt sør du hadde tenkt deg. men vi trenger folk, http://www.otera.no/ får ledige stillinger.

#165453  av elino

Gratulerer!!! :D

#165471  av Fredrik

Hvor mange elektrikkere/lærlinger er det egentlig på forumet? :lol:

Gjorde en liten blemme selv..
På teori-delen hadde jeg planlagt spottere på bad og er da vant til å koble den topolete bryteren foran dimmeren.. På den praktiske delen glemte jeg å gjøra det, men gikk greit da jeg på forhånd hadde forklart hvordan det skal virke i teorien ;)
Alt i alt brukte sensorene litt under en time på hele vurderingen..

Hyggelig med masse gratulasjoner :)

#165526  av aneriks

Fredrik skrev:Hvor mange elektrikkere/lærlinger er det egentlig på forumet? :lol:
mange :wink:

#165537  av SMT

gratulere så mye. skal opp en en mnd-tid selv, "bil-mekk" vist alt går etter planen :D