TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig ferdig med fagprøva!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165357  av Fredrik

Da kan jeg endelig kalle meg elektrikker! :D Sto på fagprøva idag!!! :D

Er så utrolig glad og lettet.. Hehe!

#165358  av James

Gratulerer så mye!!! :D

#165360  av Azrael

Con`gratz :D :D :D

#165364  av celicagutten

grattis. Eh holder og på og ta fagprøven som elektriker. Va det vanskeligt

#165370  av arctic_celi

Grattis!!

Ja da kan du bare jobbe som faen... og tjene stinn av penger.

Har en kompis som er elektriker og han bytter veldig mye tjenester... har nesten pusset opp leiligheten sin gratis ved hjelp av bytting av tjenester den gutten.

#165372  av celica4ever

Grattis! gruer meg til neste år, for da er det min tur :) Får se om jeg greier og bli elektrikker..

Ã…ssen var det?

#165373  av BrennaRacing

Grattis!!!

Tok den for noen uker siden jeg å....Deilig å være ferdig..Aldri mer skole :lol:

Hvilket firma jobber du for??

#165381  av Fredrik

BrennaRacing skrev:Grattis!!!

Tok den for noen uker siden jeg å....Deilig å være ferdig..Aldri mer skole :lol:

Hvilket firma jobber du for??
Gratulerer til deg å da ;)
Har jobbet for Elektrisk Produktion A/S, men nå som jeg er ferdig begynner jeg for Abicon..

Takker for alle gratulasjonene :)

Prøva jeg fikk var relativt enkel forsåvidt (bolig m/garasje og TN-anlegg), men det absolutt verste er å sitta foran sensorene og begrunne hvorfor man har valgt ditt og datt.. Om man kan den og den forskriften/normen..

Alt i alt veldig fornøyd egentlig :):P

#165383  av Fredrik

arctic_celi skrev:Grattis!!

Ja da kan du bare jobbe som faen... og tjene stinn av penger.

Har en kompis som er elektriker og han bytter veldig mye tjenester... har nesten pusset opp leiligheten sin gratis ved hjelp av bytting av tjenester den gutten.
Man kan finansiere masse rart med, ehm... Litt ekstra jobbing :P Men sånt driver man selvfølgelig ikke med! ;)

#165386  av lasse

Gratulerer!

Er visst endel elektrikkere her inne, helt enig med deg, det værste er den grillinga på slutten, satt der inne i 45 minutter jeg...

#165388  av sleeper

gratulerer :D

#165399  av BrennaRacing

lasse skrev:Gratulerer!

Er visst endel elektrikkere her inne, helt enig med deg, det værste er den grillinga på slutten, satt der inne i 45 minutter jeg...
Satt der over en time jeg...Men det var fordi de skulle teste meg litt ekstra...På den praktiske delen hadde jeg greid å glemme en litt vesentlig ting......Å kobla jorda fra spydet inn i tavla :lol:

#165416  av aneriks

gratulerer :D er ikke så lenge siden jeg selv tok papirene så vet hvordan det er når du er ferdig :D

#165420  av samejon

Gratulerer så mye! Tror jammen toyota er et populært merke for elektrikere! Skal selv ta den om under et år. Kan være kjekt å jorde anlegget :wink:

#165432  av Remi

holder på nå jeg er sån ca haldveis tenker jeg.. regner med og være ferdig om ca 1 mnd :wink: