TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva skal du i pÃ¥sken ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#165057  av Ace

Blir en tur opp på taket i Telemark, retter sagt Gaustatoppen for å stå litt på snøfjøla aka snowboard. :lol:

Og resten av uka går vel med på å klargjøre bilen for sommeren :shock:

#165064  av Tore

Jeg skal brekksladde med Sunny'en i Vadsø mens jeg tenker på Supraen som står klar til henting i Narvik... :cry: Er bittert at jeg ikke har mulighet for å hente den før i slutten av måneden, men det er kanskje like godt at veiene blir litt svartere før jeg kjører den oppover :)

#165069  av mr2die4

Jeg skal nok jobbe hele påska jeg så det blir nok ikke mye fritidsaktiviteter på denne gutten :?

#165070  av angrykid

FLytter inni nytt hus på fredagen som kommer nå, så jeg blir nok å være inne og male resten av påska :-D Så skal jeg kle igjen veggene på garasjen min innvendig og isolere, samt at jeg skal bygge meg garderobe. :)

Så har nok å stri med, heldigvis har jeg fritt hele påsken :)

#165075  av Ninjamannen78

Æ skal på Riksgränsen å kjøre scooter :D
Vedlegg
polaris1.jpg
polaris1.jpg (21.56 kiB) Vist 1140 ganger

#165094  av jsun

andre 1 skrev:isen er iferd med å smelte opp de aller fleste stedene her nede nå :D hvor er det du har hytte ?
Den ligger på Justøya mot Blindleia. V/Brekkestø.

#165193  av FireFox

Få på felger, sette på litt styling, harry tur til sverige.. hmm... ja.. og slappe av ;)

#165243  av Neemi

Slappe av, pusle med både egen bil og Rages nyankomne og på TG :)

#165251  av andre 1

jsun skrev:
andre 1 skrev:isen er iferd med å smelte opp de aller fleste stedene her nede nå :D hvor er det du har hytte ?
Ja det er noen som har det , uten tvil en av de fineste plassene en kan ha hytte på ! Til de som ikke har opplevd blindleia på sørlandet så kan jeg bare si ta turen , få ting som kan måle seg opp mot det på en fin sommerdag.

#165303  av jsun

andre 1 skrev:
jsun skrev:
Ja det er noen som har det , uten tvil en av de fineste plassene en kan ha hytte på ! Til de som ikke har opplevd blindleia på sørlandet så kan jeg bare si ta turen , få ting som kan måle seg opp mot det på en fin sommerdag.
Enig med du :wink: