TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verdens dummeste person :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #165005  av kake

Oppsumerer vel greit :)

Obs 58mb, høyre klikk og vel lagre som...
Er verdt nedlastinga :D

Link

#165007  av arctic_celi

hehehe.... seriøst.... ja det er alle andres feil at hun ikke forstår det.
Ikke nok at hun ikke har peiling... men hun vil jo ikke lære heller hun :-)

#165010  av Fantare

Åh fy faen ! Er det virkelig mulig :shock: Stakkars nerd som prøver og få det inn med t-skje til henne... Jeg fikk nesten klaus av og høre på den domme dama!

" Her er pcen, her er sjermen "
" Nei her er boksen, der er pcen " OMG
 #165018  av sindrejl

kake skrev:Oppsumerer vel greit :)

Obs 58mb, høyre klikk og vel lagre som...
Er verdt nedlastinga :D

Link
haha den episoden der så jeg faktisk på.. holdt på å klikke i vinkel over hu kjerringa der.. grusomt :D

#165033  av cs2451

går det an å bli så dum. Fy f...

#165034  av MinuX

OMFG1!1!!!!!1!!1!!1!!!! hU ER FAEN MEG DUM..... lolz!

#165035  av Master

Jeg kjente det kokte over når jeg hørte på det kvinnemennesket der..... :x :x ¤#%¤#%&#

#165038  av arctic_celi

Fantare skrev: Jeg fikk nesten klaus av og høre på den domme dama!
Har faktisk vært sammen med ei som var light versjonen av det der og man lærer seg at man må være dødstolmodig og snakke om ting de forstår.

Dette har kanskje fungert på denne dama:

Hør nøye etter nå fordi nå skal jeg prøve å lære deg dette.
*må få dama til å fokusere*

Så kommer jeg til å rote ned i veska hennes og finner to ting som hun kan relatere seg meg. Fks en lebestift og en maskara.

Hva heter dette *holder frem lebestiften*
Hva heter dette *holder frem maskaraen*

Oki... hvis jeg har sagt at dette heter lebestift *holder frem maskaraen*
og dette heter maskara *holder frem lebestiften*

SÃ¥ har jeg hadt feil sant?

Deretter forkarer du henne at hun har lært feil navn på tingene. I minner henne om maskaren og lebestiften mens man presiserer:

" Her er pcen, her er sjermen "

Det burde fungere... til og med på henne...

#165043  av |plumbo

likte den reaksjonen han hadde da hu gikk ut i fra rommet . det er det samme jeg ville ha gjort:D

#165046  av CelicaTurbo

Skulle jammen det tro hun var betalt for å være så lite tilstedeværende i verden? Fyren snakket jo ikke såkalt pc-språk engang men når damen nektet å godta at "boksen" er pc'en, at pc'en har en innside, ikke bare forran og bak, og at "hendel" er et helt vanlig norsk ord ja da finnes det ikke håp..

#165059  av sleeper

helt utrulig og umulig det går ann og være!! hu var jo HELT korka jo! skjønte ingenting og ville ikke skjønne noen ting!

lurer på hva hu trudde den boksen gjorde jeg!?!?!? hvis skjermen var pc`n?

#165068  av mr2die4

Det er faen meg det verste jeg har sett..Glad jeg ikke var i det der huset for da tror det hadde vært mye gråt fra hennes side..Tror ikke jeg hadde klart å holde meg veldig i skinnet..

#165189  av Christian

:shock: Hu var spesiell ja. Glad jeg ikke kjenner noen slike. (Ikke sååå illa i alle fall)

#165206  av dca

hu der kunne aldri vært no mer enn et one night stand!
mer kan a aldri få!

#165255  av Fredrik

dca skrev:hu der kunne aldri vært no mer enn et one night stand!
mer kan a aldri få!
SÃ¥nne er ikke verdt en one night stand, engang ;)
Det er en grunn til at hu er makeup artist.. Stiller ikke så høye krav til IQ :P
Å så høye tanker hu har om seg selv! :roll: Nei, selvgode "bimboer" klarer jeg meg fint uten!!