TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort Toyota Soarer...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #164799  av henrixxx1

Ble observert i Harstad i helga... på prøveskilt... meget spess bil..

noen som har kjennskap til denne??

#164801  av henrixxx1

Ser slik ut.....
Vedlegg
Arkivfoto ;)
Arkivfoto ;)
soarer.jpg (16.49 kiB) Vist 700 ganger

#164810  av Ninjamannen78

Er vel noe Trond Maukdal har importert.. Den går sikkert i Narvik.. Så en kjenning av meg var å sparka i dekka på den i helga..

#164949  av Rayho

Den går i Molselv denne, å er ikke svart, men blå, og er en TT. Import av Maukdal, men ikke han som eier den nå, men en kolega av han. Tok en liten time bak rattet, for å se an og bare se om det er noe man kan trives med, da eieren allikevel var i området på besøk. Så bilen skal selges hvis noen er interessert. Eneste Soarer som har fått gjennom godkjenning her til lands. Grei bil og fin å kjøre. Trenger en hellakkering, men ellers bra bil som kan anbefales hvis man vil bruke litt tid og penger. Er ikke sikker på om det var helt det utgangspunktet jeg kunne tenke meg, men eieren har kontakter når det gjelder lakk, så det kommer man greit unna sånnsett.

Dekksparking anbefales hvis noen vurderer denne. Ser ganske snill og passe nøytral ut, og er ingen headturner for "den vanlige mannen i gata", men hvis man tar seg tid til å se og prøve den skikkelig på landevei, så endrer man snart oppfatning. Satt veldig fint på veien også, selv i svingene. Må ikke forveksles med kjøreegenskapen til V8-utgaven med luftfjæringssystem. Den er ikke egnet for norske veier. Er klart et alternativ for dem som enten ønsker seg en billig banebil med bra potensiale, evt vil regge den for daglig bruk. Bra med bil for penga.