TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1. Aprils gladeste jente :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #164568  av Rage

Noen som klarer å matche smilet på denne jenta? :)

Bilde
Bilde
Bilde

:D:D:D

#164569  av Sven

Ååååå som jeg gleder meg :D

#164578  av Neemi

Yiiiiiiiihaaaaaaaaa :D

Å gud bedre for en herlig følelse.
Endelig kunne jeg sette meg inn og kjøre rundt.

Bilen funket like bra som før, lyden er herlig og jeg har bare lyst å dumpe Starleten i sjøen :p
Men hva skjedde med snø i morges da?
Ikke helt etter planen, men den er borte igjen nå så da får jeg håpe det er muligheter med tørr vei noen flere dager fremover.

Synd jeg ikke har bilde av Rage og egentlig, for smilet hans var ikke noe mindre når han fikk satt seg bak rattet og kjørt litt og :)

#164579  av Rage

Etter å ha kjørt KUN sure biler i hele vinter omtrent, så var det godt å få kjøre noe som flytter seg passelig greit :)

Takk for turen, pus :)

#164662  av FireWalk

Gratulerer med bilen på veien igjen da Neemi! du har vel gledet deg lenge nå! :) glemte å svare på den meldinga jeg fikk, var så stressa og i full fart med å drikke meg full! :)

Tror ikke jeg har sett noen smile så bredt på en stund nå, men det er jo forstålig! ;) grattis! får håpe det ikke kommer mer snø nåda.. været har jo vært helt elendig hittil i år :?
Sist redigert av FireWalk den 03 apr 2006 12:23, redigert 1 gang totalt.

#164664  av Rage

Kom snø inatt, men den er vekke igjen nå. Samme skjedde igår.. merkelig land vi bor i.

Til uken blir det vel litt småpusling, så bilen blir helt klar til sommeren. Ka du trur Neemi? :)

#164679  av Neemi

Jo, her må det jo bare settes i gang så man blir ferdig til fullstendig sesongstart. :)
Det nærmer seg jo fort.

Et lite skår i min glede er at clutchen er nå så dårlig at den må nesten byttes om det skal være spesielt forsvarlig å kjøre noe på bane i sommer.
Noen som vet hvor mye ca Toyota tar for den jobben?
Evt om det er vanskelig å gjøre dette selv?

#164681  av Azrael

Jeg vet ikke, jeg bare tipper her... Men jeg vil tro du må ut med motoren og av med girkassa. Så finner du clutch inni der... :) Er vel ikke så vanskelig vil jeg tro, men litt arbeid er det sikkert

#164683  av FireWalk

Neemi skrev:Jo, her må det jo bare settes i gang så man blir ferdig til fullstendig sesongstart. :)
Det nærmer seg jo fort.

Et lite skår i min glede er at clutchen er nå så dårlig at den må nesten byttes om det skal være spesielt forsvarlig å kjøre noe på bane i sommer.
Noen som vet hvor mye ca Toyota tar for den jobben?
Evt om det er vanskelig å gjøre dette selv?
Toyota tar litt over 5000 kr for jobben ;) Trenger ikke ta ut motoren for å skifte chlutchen.

#164684  av Azrael

FireWalk skrev:
Toyota tar litt over 5000 kr for jobben ;) Trenger ikke ta ut motoren for å skifte chlutchen.
Er det seriøst nok plass til at man slipper og ta ut motoren? Det hadde jeg faktisk ikke trodd :lol: . Men da er det jo enda enklere.

#164716  av Sven

Det er plass ja, men ikke noe særlig til overs :wink:

#164793  av Biggen

Gratulere med bilen på veien Neemi...! Den ble rå lekker....! 8) :D

#164832  av steffen karlstad

skal man gjøre noe som helst av store jobber som register reim eller clutsh så slepper man motoren ned. og heiser bilen opp. da har man ubegrenset plass og skru.
eneste bakdel er ny olje, vann osv.

#164987  av lexusmann

Grattis med sommerdekkene på, Neemi!! :D Du har holdt bilen fint i løpet av vintern også ser jeg... trur jeg setter på mine 17" lettiser til helga...
Hadde også bursdag på 1. april...gav presang til meg sjæl...Adidas sko til 999kr... :lol:
Edit: trur ikke det blir noe dekkbytte denne helga, nei...det kom en del sludd i natt og i dag morges, jo!! :shock: NÃ¥r skal denne vintern ta slutt??
Sist redigert av lexusmann den 08 apr 2006 14:43, redigert 1 gang totalt.

#165239  av Neemi

Takk for komplimenter på bilen :)

Skal se om ikke jeg får laget den prosjekttråden jeg har tenkt på¨så lenge nå, så kan dere få se hele veien hva som har blitt gjort og hva som vil skje.
Rage er jo helt hyper med fotoapparatet og så da får man med litt mere rundt alt.

Clutchbytte vil skje hvertfall :)