TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Instruksjoner for oljeskift :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #16443  av erling

Kvinner:

1. Kjør inn til Esso etter å ha kjørt 1500 mil siden siste oljeskift.

2. Drikk en kopp kaffe.

3. Etter et kvarter betaler du og forlater stasjonen.

Menn:

1. Kjør til Biltema og betal 500 kroner for olje, oljefilter, håndrengjøringskrem og en ny Wunderbaum. Kjør også innom et høvleri på veien hjem og få med deg et par sekker med sagflis som du skal ha til å suge opp oljen du kommer til å søle.

2. Du oppdager at spilloljetanken er full, og isteden for å kjøre tilbake til Biltema og be dem ta hånd om spilloljen, graver du en grop bakerst i hagen og tømmer oljen der.

3. Fra kjøleskapet henter du frem en duggfrisk bayer og tømmer den i et par slurker.

4. Heis opp bilen ved hjelp av jekken. Bruk opp til en halv time på å finne frem til hvor under bilen jekken skal plasseres for ikke å ødelegge noe.

5. Let frem de Europallene som guttungen fikk deg til å stjele. Bygg opp med paller under bilen. Fjern jakken.

6. Ã…pne en ny duggfrisk bayer i ren frustrasjon.

7. Plassér en bøtte eller lignende under oljepluggen.

8. Let etter den fastnøkkelen som du vet passer til pluggen.

9. Drit i fastnøkkelen og ta en skiftenøkkel isteden.

10. Skru ut oljepluggen.

11. Mist pluggen ned i den varme oljen som (forhåpentligvis) nå havner i bøtta. Få varm olje på deg selv.

12. Tørk av deg.

13. Mens oljen renner ut, ta deg nok en duggfrisk "leskedrikk".

14. Let etter oljefilternøkkelen.

15. Drit i det. Stikk heller et skrujern gjennom filteret og skru det av.

16. Mer øl.

17. Naboen kommer over. Ta deg en bayer sammen med ham og ta beslutningen om å fortsette oljeskiftingen i morgen.

18. Neste dag. Ta bort den oljefylte bøtta som står under bilen.

19. Strø rikelig med sagflis over oljen du sølte ut mens du utførte punkt 18.

20. Øl? Nei, det er ikke mer igjen.

21. Gå ned på Rimi og kjøp flere øl.

22. Skru inn det nye oljefilteret og glem ikke å legge en tynn hinne med olje på pakningen først.

23. Hell på den første literen med olje.

24. Husk på oljepluggen du tok ut under punkt 11.

25. Skynd deg å finne pluggen i bøtta du tok bort.

26. Skynd deg med å sette i pluggen. Strø sagflis på oljen som nå renner rett gjennom motorblokka og som havner på golvet.

27. La skiftenøkkelen glippe over oljepluggen slik at du slår hånden kraftig mot bilens underside.

28. Begynn å banne!

29. Kast fra deg skiftenøkkelen.

30. Bann i ytterligere 10 minutter etter at du oppdaget at skiftenøkkelen traff bildet av en bikinikledd Miss Desember 1992.

31. Vask hendene og forbind såret som oppstod etter håndens ublide møte med chassiet på bilen.

32. Øl.

33. Øl.

34. Hell på ytterligere fire liter olje.

35. Øl.

36. Sett jekken under bilen og fjern Europallene etter hvert som bilen senker seg.

37. Kjør bilen med en liter olje for lite i 4000 mil og start om igjen fra punkt 1.

#16485  av MRQuoc

:D :D :D :D :D :D
føler meg som en Femme nå :roll: :D :D

#16520  av turboman

Det var en av de bedre.....hehe

hmm

#16589  av sindrejl

Tror jeg satser på den for kvinner jeg :)

#16614  av MR2turbo

hva er oljeskift??

#16788  av MR2PÃ¥l

MR2turbo skrev:hva er oljeskift??
Ja ja Markus, ikke rart at du skal skifte motor.

MR2PÃ¥l :D

#16801  av MR2turbo

he he.. mener å huske at jeg har byttet en gang eller to.. var vel en øl eller to med på den forrige posten her :lol:

#16818  av erling

MR2turbo skrev:he he.. mener å huske at jeg har byttet en gang eller to.. var vel en øl eller to med på den forrige posten her :lol:
Nå har det seg slik at jeg har fått tak på et spionbilde fra garasjen din. Hvordan forklarer du dette med "en øl eller to"??!? :shock: :shock: :mrgreen::mrgreen:
Vedlegg
markus.jpg
markus.jpg (40.35 kiB) Vist 712 ganger

#16821  av Mr2 Mk2

erling skrev: Nå har det seg slik at jeg har fått tak på et spionbilde fra garasjen din. Hvordan forklarer du dette med "en øl eller to"??!? :shock: :shock:
Hehe :D :D Herlig...Jaja Markus hvorfor mista du lappen EGENTLIG :wink: ?

#16829  av chris

erling skrev:
MR2turbo skrev:he he.. mener å huske at jeg har byttet en gang eller to.. var vel en øl eller to med på den forrige posten her :lol:
Nå har det seg slik at jeg har fått tak på et spionbilde fra garasjen din. Hvordan forklarer du dette med "en øl eller to"??!? :shock: :shock: :mrgreen::mrgreen:
HAHAHA!!! Bilde

#16833  av MR2turbo

hvor fikk du det fra!! DET SKULLE IKKE KOMME UT TIL NOEN!!!!! :oops: :oops: :oops:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jo jeg mista den vel egentlig for 5,5 i promille..
:lol:

#16847  av erling

MR2turbo skrev:hvor fikk du det fra!! DET SKULLE IKKE KOMME UT TIL NOEN!!!!! :oops: :oops: :oops:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Oooouups.. 8) Fort gjort.. :P :P Mohahaha.. 8)
MR2turbo skrev: Markus
...som snart får lappen i posten :) ..... 1 dag igjen..
Hmmm, ser man det.. Blir det lappen på deg imorgen eller? :wink:

#16932  av Christian

Hehe, ferska der ja :wink:
Det er i dag du får igjen lappen, er det ikke det da?
Gratulerer uansett :)