TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BrennaRacing du er sett :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #164024  av |plumbo

hilste på deg på mortens rud sammen med lars fra hamar ( han som bor i samme gate som deg ... )

#164044  av egotrip

Hvem lars fra hamar ? kanskje jeg kjennern ? :)
<- født og oppvokst i Hamar :]

#164051  av BrennaRacing

Hææ...Har du hilst på meg??? Lenge siden eller?? Jeg hilste kanskje ikke tilbake :oops: Er en stund siden jeg har snakket med Lars nå (han bor jo to hus bortenfor meg :D )

#164061  av |plumbo

blinka med varsel blinkera til deg rett før av kjøringa til veien der du du bor det var i 7 tia i dag og du hadde med deg en type og du hadde åpna t taket :P
Sist redigert av |plumbo den 31 mar 2006 05:24, redigert 2 ganger totalt.

#164062  av |plumbo

egotrip skrev:Hvem lars fra hamar ? kanskje jeg kjennern ? :)
<- født og oppvokst i Hamar :]
lars ravi
hvem er du ? ( flytta til byen selv for 2 år siden bod på hamar siden jeg var en liten tass )

#164087  av egotrip

hhmm Ukjent navn for meg det der, ringer ingen bjeller ialf :)

Jeg ? Espen Huse, 28år bodde på Børstad.

:]

#164129  av |plumbo

oki vi er 9 år yngre en deg så det er ikke så rart :P

#164139  av egotrip

hrr hrr :p

#164141  av BrennaRacing

Aha...Nå husker jeg det...Så at du blinka, men skjønte ikke hvorfor...Rett før du blinka så var det en som tuta å vinka til oss på motorveien...Skjønte ikke hvem det var heller, så jeg var sikker på at jeg hadde en dau katt hengene i grillen eller no jeg :lol:

#164402  av |plumbo

hehe :D da så :D

#164412  av BrennaRacing

Har du vært på noen av festene til Lars før?? Kanskje jeg har hilst på deg før?? hehe

#164529  av |plumbo

hehe nei har ikke det ... kan hende jeg havner der neste helg vet ikke helt .... du har sikkert hørt om det ...

#164535  av BrennaRacing

Nei, har ikke hørt no :D

#164540  av |plumbo

du får høre med lars da ;)