TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mannmessen Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #158224  av elino

Den 31-2 april er det mulig det blir Trondheimstur på oss :D
Den røde skal stå på Clarion stand hvis den blir sånn noen lunde ferdig til den tid....*håpe* :D

Da blir det vel en tur på by`n @lpher :wink: ?
 #158229  av @lpher

elino skrev: Den 31-2 april er det mulig det blir Trondheimstur på oss :D
Hey! Tøft! :D Spanderer Haga hotell? ....eller skal jeg re opp gjestesenga? :D
elino skrev: Den røde skal stå på Clarion stand hvis den blir sånn noen lunde ferdig til den tid....*håpe* :D
Are fixer det han vettu :D
elino skrev: Da blir det vel en tur på by`n @lpher :wink: ?
Yepp! :D *krysse av i kalendern* :)
Sist redigert av @lpher den 25 feb 2006 15:23, redigert 1 gang totalt.

#158231  av elino

Blir nok hotell ja :D Clarion hotell kjenner jeg Mr. Holid rett...regner med at han også skal oppover...

#158242  av @lpher

elino skrev:Blir nok hotell ja :D Clarion hotell kjenner jeg Mr. Holid rett...regner med at han også skal oppover...
Cool :) Du får be Geir ta med gullkortet da :D

#163138  av elino

Fredag setter vi nesa mot Trondheim

Et spørsmål...Hvordan er føre i byen og eventuelt over østerdalen hvis noen har fartet der de siste dagene?

Sliter litt med å få bilen på/av en henger så vi håper det er kjørbart...med sommerdekk :)

#163145  av @lpher

elino skrev:Fredag setter vi nesa mot Trondheim

Et spørsmål...Hvordan er føre i byen og eventuelt over østerdalen hvis noen har fartet der de siste dagene?

Sliter litt med å få bilen på/av en henger så vi håper det er kjørbart...med sommerdekk :)
Hmmm....det har vært kaldt her ei stund nå...not good...så jeg vil nok kategorisere veiene her opp som "lunefulle" ja :D

Får følge værmeldinga dag for dag frmover nå da :wink:

#163155  av Cilius

Skal selv ned Østerdalen på Lørdag for å hente styling og har undersøkt litt føret, tror ikke at jeg ville satset på sommerdekk enda nei, var ganske mange minus på Kvikne i helgen.

Men man må offre litt for å ligge i teten med tøff bil med sommerdekk 8)

#163156  av chris

Cilius skrev:Skal selv ned Østerdalen på Lørdag for å hente styling og har undersøkt litt føret, tror ikke at jeg ville satset på sommerdekk enda nei, var ganske mange minus på Kvikne i helgen.

Mange minus ja.. men tørt føre stort sett overalt.

#163172  av elino

Cilius skrev:Skal selv ned Østerdalen på Lørdag for å hente styling og har undersøkt litt føret, tror ikke at jeg ville satset på sommerdekk enda nei, var ganske mange minus på Kvikne i helgen.

Har ikke med å være tøff eller noe :wink: , men etter de siste modifikajonene er det ikke mulig å få plass til vinterhjul...eller det vil si at det er plass til minimum 18" og det har vi ikke felger til...som jeg nevnte i Ares oppdateringstråd er bilen dessverre ikke like brukervennlig som før :? :)
Tillater ikke føre det tar vi aldri sjangsen på sommerdekk...vil bare ha et problem mer å bryne oss på :?

Men nå kan det skje mye med været på ei uke....håper jeg :roll:

#163402  av elino

Snøen laver ned over østlandet i dag :(
18" vinterdekk er kjøpt for å få til turen....dette ble dyyyyyyrt
Får leve på brød og vann en god stund fremover nå :roll:

#163476  av @lpher

Bra dere kommer ihvertfall...you had me worried there for a sec :wink:

#163507  av elino

@lpher skrev:Bra dere kommer ihvertfall...you had me worried there for a sec :wink:
Så mye som Are har jobbet og slitt (for ikke å snakke om alle alene kveldene mine :roll: ) for å få bilen ferdig til messa lar han ikke litt snø stoppe seg :D
Men må innrømme at jeg håper det dukker opp en snill onkel fra ett eller annet sted snart...hehe

Gleder oss ihvertfall :D

#163521  av sindrejl

elino skrev:
@lpher skrev:Bra dere kommer ihvertfall...you had me worried there for a sec :wink:
Så mye som Are har jobbet og slitt (for ikke å snakke om alle alene kveldene mine :roll: ) for å få bilen ferdig til messa lar han ikke litt snø stoppe seg :D
Men må innrømme at jeg håper det dukker opp en snill onkel fra ett eller annet sted snart...hehe

Gleder oss ihvertfall :D
blir så jeg dukker innom jeg også.. fri på lørdagen :)

#163672  av cameleon

Skal dit jeg også. Venninna mi skal gå catwalken :D

#164263  av @lpher

Da er standen vår ferdig ihvertfall :D Var å smygkika litt på de andre standene også...og jeg kan vel si det slik at det var felgleverandører overalt! :D