TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpt meg hus i dag :-)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #162052  av angrykid

Jeg er bare litt fornøyd nå, kan du si :) vært å funnet meg hus, bydd å fått tilslaget på budet. :) 700 000 måtte jeg ut med, hus fra '72. 5km fra sentrum, i flott beliggenhet. med lang solgang å STORT areal til å bygge meg garasje. :D dæææven så jeg gleder meg til å flytte 1 april :)

<--- fornøyd ts-ogn'er, ja. :)

#162053  av aneriks

så bra gratulerer!!

#162055  av tommis

Ã…h! Heldig du.

I Bergen får man ikke en dritt for 700 000,- :cry:

#162056  av VeilSide

Grattis med hus :D

Jeg og samboeren har såvidt starta med å planlegge litt ang husbygging selv men det er nok enda maaaange år til jeg har eget hus. Har jo ikke hastverk :P

Men 700k hørest jo ut som en meget bra pris da (men jeg mistenker at det er billigere å bo i Barbu vs Stavanger ... ;) )

#162061  av tojo

:D GRATTIS med hus. :D

#162064  av BrennaRacing

Grattis med hus.. :D I Oslo hadde man fått en 30 kvm leilighet til den prisen (utenfor sentrum)

#162073  av Remi

det må æ si Sture ! grattis ! du vet vis du treng hjelp :wink:

#162076  av cameleon

grattis med hus! er helt konge det :D
har du noen bilder å legge ut?

har selv et hus i sverige sammen med min søster. litt langt unna trondheim :P , men ei tomt på ca 200mål :D
legger ut et bilde som er tatt for en liten stund siden om sommeren :)
Vedlegg
hallesund.JPG
hallesund.JPG (57.84 kiB) Vist 998 ganger

#162080  av Andreazz

cameleon skrev:grattis med hus! er helt konge det :D

har selv et hus i sverige sammen med min søster. litt langt unna trondheim :P , men ei tomt på ca 200mål :D
Hmm.. kan du ikke "bo" der da? Så kan du kjøpe deg bil registrert med 3bokstaver og tall :lol:

Har nettopp kjøpt jeg å, leilighet da, her på Sola! Men den er ikke ferdi før om 1år.. men det ska bli godt å flytte inn i noe som er helt nytt og som man ikke leier :D

#162082  av arctic_celi

Sverige? Hmmm... Storlien? Åre? Østersund? Sundsvall?
SÃ¥ ut som et meget flott hus det der :-)

#162085  av cameleon

Andreazz skrev:

Hmm.. kan du ikke "bo" der da? Så kan du kjøpe deg bil registrert med 3bokstaver og tall :lol:

Har nettopp kjøpt jeg å, leilighet da, her på Sola! Men den er ikke ferdi før om 1år.. men det ska bli godt å flytte inn i noe som er helt nytt og som man ikke leier :D
Hehehe ja det hadde vært noe det :lol:

Ja har funnet ut selv at det ikke er så veeeeldig gunstig å leie. Er jo penger som du kaster rett i dass. Desverre så er jo prisene på boligmarkedet her til lands så sprø at man skal lete lenge før man finner noe man liker til en kurrant pris.
Har en leilighet selv på charlottenlund i trondheim som skal selges nå som er på ca 70kvm. prisen på denne lille stygge kåken er blitt takstert til ca 1,5 mill. helt latterlig pris spør du meg, men slik er det nå. jeg klager jo selvfølgelig ikke.

har tenkt å bygge noe ut av de pengene. muligens i vanvikan siden det er fult mulig å få et eget lite hus for de pengene :) Har fått pris på tomt fra "naboen", så det kom seg på en latterlig lav sum :)
har tegnet å designet huset jeg evt skal bygge, så det blir god plass til bil for å si det slik :D

#162086  av sleeper

gratulerer! :D

#162103  av SMT

grattulere :D

#162108  av Rolfis

Grattis med ny kåk :D
Sist redigert av Rolfis den 20 mar 2006 21:33, redigert 1 gang totalt.