TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PAINTBALL

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#161444  av sindrejl

tenker å kjøpe meg markør nå, men noen som driver i trondheim? :) Kunne tenkt meg å komme meg inn i "miljøet" :P

#161470  av toyota_mr2

¨nei de er de ikke men jei har sjøpt en markør som koster 3000 å forsjelen på den å en engel er at engelen sjyter lit sjapere men du har ikke låv sjyte med fyl auto på bane så du må bruke fingrene å du trenger ikke sjøpe didyreste ballene di jeisjøper koster 300 for 2000 skud å du bruker ikke opp 1000 på en dag når du spiler vis du greier de sjyter du bare for å sjyte

#161499  av Th4 Ghost

toyota_mr2 skrev:¨nei de er de ikke men jei har sjøpt en markør som koster 3000 å forsjelen på den å en engel er at engelen sjyter lit sjapere men du har ikke låv sjyte med fyl auto på bane så du må bruke fingrene å du trenger ikke sjøpe didyreste ballene di jeisjøper koster 300 for 2000 skud å du bruker ikke opp 1000 på en dag når du spiler vis du greier de sjyter du bare for å sjyte
er det ikke litt vanskelig å skrive lange setninger uten komma eller punktum i mellom for det er litt vanskelig å lese i lengden spesielt når det blir veldig langt ;)

anyways, kjøper du ikke alt det der og henger på bane hle tiden, så er det ikke "sport", da er det "lek" :) og det er jo selvsakt ikke noe i veien med det heller. og nei, det er ikke lov å ha full-auto på bane, men det er heller ingen vits i å bruke. fordi den knappen man trykker inn (husker ikke det fansy ordet av det akkurat nå) har så liten bredde mellom skuddet går av og man kan skyte et nytt et, at man kan faktisk bare vibrere med fingrene for å skyte, og da går det fortere en auto..Derfor er angel så bra ;) og de ballene jeg snakker om er baller som er laget under høytrykk og sprekker derfor lettere på målet og nærmest eksploderer ved treff. selvsakt: det er ingen vits i for oss normale..

#161500  av Th4 Ghost

Rollaole skrev:Hvem trenger alt det fancy utstyret der, Du trenger ikke mere enn en billig og bra markør, noen gamle militær klær også noen baller, og en gjeng venner og et lite skogområde.

Det er ikke alltid og ha det beste utstyret som er best, taktikk og blande seg med omgivelsene er like viktig, hvis ikke mer enn en super markør, men elektronisk mating av ball osv..

Enkle er ofte det beste, men morro med stæsj da! :twisted:
yepp, skal man uti skauen så holder tippman i lange baner. men skal man være virkelig tøff så styler man den opp slik at den ligner 90% på en colt eller mp5 ;)

#162098  av KK-ma70

sindrejl skrev:tenker å kjøpe meg markør nå, men noen som driver i trondheim? :) Kunne tenkt meg å komme meg inn i "miljøet" :P
Har kontakter i Trondheim jeg :D

Er ikke mye action på forumet i disse tider... litt mye snø og litt kaldt...

http://www.enigmapb.com/forum/

Hun ene som driver siden jobber på Armybutikken i fjordgata.

#162112  av Ã¸xseth

jeg har alitid hatt liyst til og prøve det, men det er ingen som er så intresert til det her borte :?

#162155  av sindrejl

KK-ma70 skrev:
sindrejl skrev:tenker å kjøpe meg markør nå, men noen som driver i trondheim? :) Kunne tenkt meg å komme meg inn i "miljøet" :P

kjøp deg markør du også da og bli med ut i skauen mot våren? :D

#162253  av toyota_mr2

jeg kan sele de ene våpene mit vis det er noen som er intresert

#162293  av KK-ma70

sindrejl skrev:
KK-ma70 skrev:

kjøp deg markør du også da og bli med ut i skauen mot våren? :D
Øhhh... har 2stk markører liggende i kjelleren nå jeg... Har hatt paintball i 4-5år ...